26.03.2008

Paule Ka

1. Elbise Liv Tyler için seçtim. Bence tarzına çok uygun, O'na da çok yakışır.
2. elbiseyi kendime seçtim ama asla giyemem sanırım! Saçlarım çok komik oldu :)
3. Punkie için. Hem göz alıcı ve duygusal!
4. elbiseyi Anne Hathaway'e uygun buldum. O ne kadar uğraşsa da kocaman gözler ve ağızla hep çocuksu duruyor.
5. elbise koca kafalı Scarlett Johansson için.
6. Cidden isteyebileceğim bir elbise. Ama saçlarıma ne olmuş öyle? Başarısız bir permanın ardından kendim kesmişim sanırım?! Olsun elbisem ve ayakkabılarım durumu kurtarıyor ;)
7. Kat kat tüllü kabarık etek Dnz için. Çok şık, çok zarif!
8. ve son elbise yine Punkie'ye gidiyor. Kuğu gibi süzülsün diye. ;)



Tüm elbiseler Paule Ka'dan.

Not: Yanlış anlaşılma, darılma olmasın. Şahsen tanıdığım arkadaşlarımla konuşmalarımıza dayanarak yapıyorum bu tip hediye yazılarını. :)

8 yorum:

Yeliz dedi ki...

bengi bana yokmu:) hepsi de çok cici görünüyor

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

yukarı da kendine seçtiğin bir de aşağıda denize seçtiğine elbiselere bayıldım :)

Deniz dedi ki...

Teşkkür ederim, yeni aldığım parlak ayakkabılarımın üstüne ne giyeceğimi düşünürken pek mutlu oldum :) Topuz cok yakısmıs kikiki...

Adsız dedi ki...

pardon moda blogu diye girdim ama ev kizi blogu çıktı

şengül dedi ki...

bembi çok güzel olmuşlar ellerine sağlık bende isterim

SHOPKOLIK dedi ki...

hihihiihhiihiihhiih bana iki tane hemdeee :) muuuuuuuckkk! simdi gercekten istiyorum ben bunlari. n'apcaz?

daphne dedi ki...

sen bu blog'a çok uzun ara verdin ama yaaa, özledim...şöyle diyorum ki beyaz gelin ayakkabılarına yer versen ya da saç aksesuarları da olur :))

Gulbaharb dedi ki...

sevgili bembi insanların terbiyesizliği ve kıskançlığını burda isimsiz ve daphne diye yorum yapan şahıs görüyorum. Senin bu gidişinin bir dinlenme değilde bir küsme olduğunu anlamıştım. Keşke bende senin kadar güzel bir moda blogu yapabilsem. Beğenmeyenler bembi onda birini yapında bizde sizin bloglarına girelim . Çok konuşmak bence hiç bir şeydir.Biraz üretim yapın!!!!