11.03.2008

Zara TRF ve Zara Çocuk 2008 İlkbahar

Çok bekledim, sonunda Zara 2008 ilkbahar koleksiyonunu yayınladı. Zara TRF minik çiçekler, uçuşan elbiseler ve kalın bantlı ayakkabıları ile pek güzel. Doğanın içinde görüntülenmiş, huzur veren bir koleksiyon. Ben şu mavi kurdeleli kat kat elbiseyi alayım;

Zara TRF

Artık Zara'da da kalın bantlı ayakkabılar bulabileceksem ne ala! Liv Tyler'da göre göre özenmeye başlamıştım. Biraz kaba gibi dursa da modeline, kıyafete ve giyen kişiye göre değişir!

Liv Tyler

Zara çocuk giyim fotoğraflarına hayranım! İlkbahar katalogunda çocuklar biraz fazla makyajlı duruyor. Ama giysileri yine çok şeker! Saçım kısa olsa da böyle saç bandı taksam!!

Zara Kids

5 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

favori mağazam...her zmaanki gibi modeller harika...gidip şööyle bir dolaşsam

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

renkler harika ,her modelden birer tane alsam kızlarıma,cicili bicili dolaşsalar etrafımda ,gözüm gönlüm açılsa ben de mutlu olsam ,hep gülümsesem :) :) :)

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Ayyy içim açıldı, çocuk olmak istedim ve tiril tiril elbiseleri giymek için incecik olmayı düşledimmmmm !

Flame dedi ki...

Zara'nın çocuk koleksiyonuna dayanamıyorum hiç. Özellikle "erkek" çocuklar için hazırladıkları kıyafetler tam benlik :) Oğluma alışveriş yaparken kendimi durduramıyorum, sezon tam açıldıysa bana İst. yolu gözükecek sanırım :) Bilen varsa lütfen söylesin :) boşuna gelmeyelim...

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

işte yazı bu yüzden özlüyorum. Tiril tiril elbiseler, iç açan renkler çiöek desenleri vs. :))