16.05.2008

Angelina Jolie Cannes 2008

Karnında ikiz bebekleri var ama bir gram almamış gibi görünüyor Angelina Jolie. Neredeyse sıfır makyaj. Akrep ve orkide motiflerinin birarada olduğu beyaz, sade bir elbise. Nude - bej rengi - ayakkabılar. Kulağındaki pırlanta küpeleri ve kocaman yeşil taşlı yüzüğünden başka bir takısı yok Angelina Jolie'nin. Yeşil olsun, taştan olsun, herkesin parmağında bir tane bulunsun.

Angelina Jolie Cannes 2008

Blogda Angelina Jolie için bir etiket açmanın vakti geldi sanırım. ;)

5 yorum:

özlem dedi ki...

bende çok seviyorum bu kadını ama bence bu kadının bir sorunu var. abarttı şu zayıflık olayını artık. damarları daha çok görünüyo derisinden. üstelik bir de hamile.bir yerde düşüp kalıcakmış izlenimi veriyor. üstelik fotolardan böyle kimbilir yakından nasıldır.

beyhan dedi ki...

sıfır makyaja inanmıyorum, inanmak istemiyorum!
üstelik, "onlar fotoşoplu canıııım" diye avutuyoruz kendimizi şurda üçkuruşluk. alma elimizden tesellimizi.

yapma bembi, yapma bunu bize.:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

makyajsız da güzel hatun. bir daha ki hamileliğimde ben de kilo işini abartmamak istiyorum.

Adsız dedi ki...

bu kadın tam bi orospu pis lezbiyyen bu karı yı seven güneha gire utyuşturucu banyağı pis lezbiyyen

ebru dedi ki...

BENCE HİÇDE GÜZEL DEĞİL SEKSİ HİÇ DEĞİL O MAKYAJSIZ FOTOĞRAFLARINI DA GÖRDÜK HEPİNİZ UCUBEYE BENZİYORSUNUZ AYRICA BACAKLARINIZIN DURUMU DA İÇLER ACISI... BIRAKIN ARTIK EN GÜZEL KADIN ROLÜNÜ OYNAMAYIDA EMEKLİYE AYRILIN DOĞRUSU O KADAR BAKIMI VE MAKYAJI BABAANNEME DE YAPSAK EMİNİM SİZİN KADAR GÜZEL OLURDU.......:))