1.05.2008

Calvin Klein

İlk görüşte itici gelebilir bu Calvin Klein bikini. Çünkü hiç kadınsı değil. Rahat olduğu. Güneşlenmek için değil ama kıyıdan kulaç kulaç uzaklaşıp başka bir koydan sahile çıkıp yürüyerek eve dönmek için uygun. Bir nevi triatlon bikinisi. :) Sevdim ve isterim!

Calvin Klein
Geometrik ve grafik etkiler süredursun, ben bu çubuk topuklu yüksek ayakkabıyı çok çok sevdim. İki seçimim de ortak özelliği siyah beyaz renklerine sahip olmaları. Bu pek aradığım, tercih ettiğim bir nitelik değildir ama bugün seçimlerim böyle oldu.

Calvin Klein

Ve teşekkür ederim, hoşbulduk ;)

5 yorum:

Yeliz dedi ki...

Bengi gelmiş çok sevindim!:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

evet özlemişiz, siteye de yorum yazamıyoruz ama mutlaka takip ediyoruz....sevgiler

Deniz dedi ki...

Benim nişan ayakkabımın beyazından ayol :) Hoşgeldin, bize de gelsene hihi :)

titrekkelebek dedi ki...

oh beeeeeeeeee
nihayet döndün:)

GİZEM ŞIVKA PİDECİ dedi ki...

hosgeldin, yaz geldi panikledim ne bakacagiz diye