8.05.2008

Kate Bosworth

Evet, belki aşırı zayıf ama benim sokak stiline bayıldığım bir isimdir Kate Bosworth. Kim giydiriyorsa, nereden giyiniyorsa çok iyi yapıyor. Bana doksanları anımsatıyor, mutlu ediyor.

Kate Bosworth
Costume Institute galasındaki en güzel ve en uyumlu kıyafet bence Kate Bosworth'unki idi. Chanel Haute Couture elbisesi herkesin giyemeyeceği kadar gözalıcı ve şaşırtıcı. Bu yüzden Chanel marka bir yüzük dışında hiç bir aksesuar hatta renkli oje bile kullanmamış. Makyajına tek kelimeyle bayıldım! Ve Pierre Hardy marka bu ayakkabılar bu elbise için tasarlanmış olmalılar. Hiçbir ünlü isim bu kombinasyonu evde denemesin! Başkası taşıyamaz. ;)

Kate Bosworth

5 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

ben de seviyorum kate bosworth'u. Aslında gayet normal kilolarda olan biriydi ama son yıllarda aşırı zayıflar kategorisine girdi. ünlüleri anlamıyorum zaten güzel olmaksa eski hali çok daha güzeldi ama neden amaç sadece zayıf olmak???

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Makyajına ben de bayıldım ! Hem sade hem çok güzel. Saçları da öylesine yıkayıp evden çıkıvermiş gibi ama ne hoş durmuş. :)
Ben de zayıflamak istiyoruuummmmm.

Yeliz dedi ki...

Kate çok sevimli ama zayıf olmasından dolayı örneğin ortada ki fotoğrafta giydiği sivri burun çizmeyi taşıyamamış, kilo alması şart!

Gulbaharb dedi ki...

bende bu kıyafeti ilk gördüğümde büyülendim. Bir insanın gözlerine gidebilecek en güzel elbise. Hem yeşil hemde mavi gözlerine uygun.Ayakkabılarına hayran kaldım.Burda da ancak bu elbiseyi cemil ipekçi yapabilir. (cemil ipekçiyi sevmem ama onun tarzına benziyor.)

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok güzel, sade ve şık.
Saçları , hiç yokmuş gibi makyajı çok uyumlu