28.05.2008

Milla Jovovich'in harika görüntüsü

Milla Jovovich ve Ever Gabo
Cannes Film Festivali kapanışında bir güzel insan. Kızı Ever Gabo'yu dünyaya getirdikten sonra belli ki sporla zayıflamış Milla Jovovich. Kollarından belli! ;) Kocaman bir güzel gülümseme, örgülü doğal görünümlü bir topuz, büyüleyen bir elbise! Pembe ruj süremem hiç. Hiç bir zaman da süreceğimi sanmıyorum. Yakıştıran nerde nasıl kullanacağını biliyor renkleri! Efendiiiim? Pembe oje mi? Evet, evet, evet!!

Milla Jovovich Cannes

detaylı görmek için üzerine tıklayınız ;)

8 yorum:

deryik dedi ki...

allahım.. "ilah mısın, nükleer silah mısın" lafı böyle kadınlar için işte :)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

mutlu insanları seviyorum. o yüzündeki kocaman gülümseme en büyük güzellik hazinesi bence

Gonca dedi ki...

bembi katılıyorum sana muhtesem olmus valla..elbise de kendi de bir harika, bebeğine ne demeli:)

Yeliz dedi ki...

bengi bu kareyi görünce pembe oje süresim geldi:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

nasıl bir güzellik bu ya...
bu arada ben kırmızı ruju hep dikkat çekici bulurdum bu hafta yeni tanıştığım bir bayanda ilk kez inanılmaz doğal durduğunu gördüm. ilk fotoğrafta da Milla da yine çok doğal duruyor.

özlem dedi ki...

elbise süpermiş hakikaten

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sahiden çok güzel. Pempe ruj ben de sürmem. Esmer tene yakışmıyor bence.

LenOosh~ dedi ki...

Rujunun rengine ben de bayıldım !
Gerçekten çok yakışmış,burda görsem durup kendim için almam ama çok beğendim,denemek lazım ; )