20.06.2008

Dayanamıyorummmmm!!!

Ben dayanamıyorum! Meğer ne kadar zormuş! Bir önceki yazımı yayınladığımdan beri blogumda paylaşamadıklarımı maillerle arkadaşlarıma gönderiyor, masasüstünde klasörlere dolduruyorum! Bu en istemediğim şey. Bu yüzden blog açmıştım ben. Bilgisayarımda dizi dizi klasörler olmasını hiç istemiyorum! Orda duracağına burda dursun, hem ben unutmayayım, hem herkes faydalansın istiyorum.

Ben dayanamıyorumm... İmha işlemini durduruyorum!! Herkese güzel yorumları ve mailleri için çok teşekkür ederiyorumm :) Kimse yanlış anlamasın, beni tanıyanlar bilir. İçimden geldiği gibi takıldığım için böyle oluyor :)

14 yorum:

Öykücü dedi ki...

Yuppii:))))))

Deniz dedi ki...

Çok sevindim!!! Şahsen burada olmayı seviyorum. Bundan böyle de var olacağını bilmek beni mutlu etti :) Yaşasın :D İyi ki yeniden başladın :***

Flame dedi ki...

Olleyyyyy, olleeyyyyyy
Yupppppiiiiiiiii
Sevindim, hoşgeldin...

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

bembi hep iyi kararlar verir :)

Bilun Şen dedi ki...

Yupppiiii, yaşasınnnn :))))
Ay çok sevindim :)

beyhan dedi ki...

ha şöyle yola gel. :)

hoş gel sefa gel.

Cocukla Cocuk dedi ki...

iyi ki geldin

begumgum dedi ki...

Oh bee;cok sevindim!Iyi ki geldin;sensiz buralar olmuyor bembim :)

Adsız dedi ki...

Takipçilerinizdenim.Çok sevindim.nil

cekirdeksizuzum dedi ki...

geri dönmene çok sevindim.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

çok sevindim :) seni okumak çok zevkli oluyor gittiğine üzülmüştüm :) iyi ki sana inanıp reader'ımdan silmemişim :P

Adsız dedi ki...

bi suredir takip ediyordum sizi...
uzulmustum... cok yerinde bi karar olmus... sevgiler... tan_er

a. gizem dedi ki...

imha işlemi başladığında yorum yazmak istedim... nolurrr yapma demek istedim ... ama yapamadım
çünkü geç keşfetmiştim blogunu ve hakkım yoktur belki dedim
şimdiyse bu yazıyı gördükten sonra sadece çoooook sevindim demek istiyorum... tek tek geri giden, eski sayfaları tek tek okuyan deli bi okuyucun var, bizi mahrum etme :) sevgilerrrr

aurum dedi ki...

bembiiiii çok mutlu oldum :)
harikasın