26.06.2008

Doğadan Altın Yaprak - İri Yapraklı Siyah Çay

Siyah çayda aradığım tadı buldum. Hem de reklamlarından dolayı şimdiye kadar pek tercih etmediğim bir markadan. Doğadan'ın yakın zamanda çıkarttığı iri yapraklı siyah çay, Altın Yaprak, tam bana göre. Ambalajı çok başarılı, hemen dikkatimi çekti. Üzerinde aradığım ilk şey olan kalite belgesine de sahip. Tanıtım görevlisi de sağolsun bol bol bilgi verdi. Ben de aldım. O günden beri beğenerek içiyorum. Tabii höpürdetmeden! ;)

Doğadan Altın Yaprak

5 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

Henüz denemedim doğadan'ın çayını ama ambalajı bence de çok başarılı. Ben de deyeyim en kısa zamanda bari

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Bembimmmmm
Bu tavsiyelerine baa-yı-lı-yo-rumm!

Reklamdan daha etkilisin üzerimde:D
Milyarlar dökülsün umrumda olmaz ama Bembi "beğendim"deyince hemen denenir.Bembi "beğenmedim"dediğindeasla alınmaz:)

Yayla markayı da sayende keşfetmiştim ben,hâla alırım:)

Bir "Çayhastası"olarak çay olsunda ne olursa olsun diyemiyorum.Çok seçiciyim bildiğin gibi değil.

Ben de höpürdeterek içenlere sinir olurum(sinir olurum dememiştin ama)hele içindeki çay kaşığını saatlerce dalıp şekerini karıştıran ve kaşıkla çay içenlere ayrıca uyuz olurum!!(ben yıllardır şekersiz içerim)

Yapmayın!
İçemiyorsanız denemeyin!
FaşistBiyo ;P

ENERJİ dedi ki...

Biraz önce tansaştaydım.Ve bayan kasadaki çocuğa soruyordu?Nasıl diye?süpermiş bende alcam.Sevgiler:))

kahvekeyfi dedi ki...

Ailecek biz de çok sevdik bu iri yapraklı çayı.Çıktığı ilk günden bu tarafa kullanıyoruz.İri yapraklı çayın tozu çok az olduğu için çay berrak ve güzel oluyor.

Adsız dedi ki...

ben de çay bardağına tabağına bayıldım aynısı satılıyor mu acaba :)