21.07.2008

Dries Van Noten

Ablacığım bak, sevgili kardeşini yine çooooook mutlu etmek istersen, yeni "bembi bunu istiyor" modelleri ile karşındayım. ;) Ustalıkla diktiklerin yetmez mi? Elbetteki yetmez! Ne yapayım, sen de bu kadar hamarat ve zevk sahibi bir abla olmasaymışsın. ;)

Dries Van Noten
Ablamın yetenekleriyle her zaman gurur duyarım. Biz çooooook çok küçükken, Ken ve Barbie'ye elbiseler dikerdi. Öyle böyle değil. Havaii'li olduğu için çiçekli mayosundan başka giyecek bir şeyi olmayan Ken'imize üzerinde lacivert K harfi olan gri bir kazak bile örmüştü! Kazak hala duruyor da Ken'in kafası nerede bilemiyorum! ;)

6 yorum:

Deniz dedi ki...

Ken'in kafası kutuda bir yerdedir. Yaklaşık 20 yıldır (oynadıgımız yaşı düştüm) özenle saklanan bütün oyuncak arşivimiz tarumar oldu... Çok üzülüyorum, bir yandan da boşver diyorum. Elbiselere gelincesi :) Dikeriz niye dikmeyelim :) Boyle yakısan model bulmusum hihi..

Flame dedi ki...

Mesaj yerine ulaşmış :)

lale dedi ki...

çok güzellermiş ya...
benim de ablam zamaında dikiş kursuna gitmişti ama şu an o günlerini nefretle anıyo nedense.. gıcık şey, azıcık dikse noolurdu sanki :)

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

bende anlatılan kadına ve blog sahibine bayılırım :)

Yeliz dedi ki...

tam havası tril tril giymelik bunlar bende kendime birşeyler dikmek istiyorum ama önce dikmeyi öğrenmem gerek :) bengicim bu arada bende bir süredir yoğundum yorumunla uyandım desem buralardaymışsın da haberim yokmuş ÇOK SEVİNDİMMM!!!

Fash-Inn dedi ki...

Bembi, yazdıkların da çizdiklerin gibi çok sevimli ya :))

Simge