23.07.2008

Michael Kors'un Kocaman Şapkası

Aşağıdaki pembe turuncu elbise tasarımı Micheal Kros'a aitmiş. Araştırıp bilgilendirdiği için Redrabit'e teşekkür ederim. Eh, Micheal Kros demişken bir bakayım istedim. Bu kez gözüme çarpan bir şapka oldu. Aslında pek tercih etmeyeceğim bir modeldir. Fakat hava o kadar sıcak ve tatil o kadar uzak ki ondan başka birşey görmedi. Şehirde de giyebilirim, hem tatil havasına girerim. Giyerim di mi? Giyerim de mümkünse başka bir marka olsun. Lakin bir şapkaya $330, yaklaşık 400 Ytl vermem ben. Hıh! Model kıza biraz renk katayım dedim. Fotoğrafın orjinali ve şapkanın detayları şurada.

Michael Kors Floppy Brim Hat

4 yorum:

lale dedi ki...

ben de tam fotoğraf ne kadar şeker diyodum.. kızın yanakları çok hoşuma gitmişti :)
okul zamanında ben de bi arkadaşımı taş bebek gibi giydirip makyajlayıp fotoğraflarını çekmişitim. çok şeker olmuştu..

akıllıbıdık dedi ki...

michael kors malesef tasarımlarında köpek kürkü kullanıyor. :( bu yüzden protesto edilmiş birçok kez.

gulley dedi ki...

resmi o kadar güzelleştirmişsin ki gerçek resmi görmeseydim sapkayı alamadığım için üzülürdüm :)

ChoKingCandy dedi ki...

bu şapka "kırmızı çiçeksiz" hiç birşeye benzemiyo..

yorumlardan köpek kürkü olayını duyunca tüylerim diken dike oldu ve pembeli-turunculu elbiseyi beğenmekten vazgeçtim!!