19.09.2008

Anthropologie

Sonbahar geldi! Üşüyorum ben... Seçiyorum Anthropologie'den;

8 yorum:

Brc dedi ki...

lacivert elbiseye bayıldım..

lale dedi ki...

çok güzeller...

artık kargoyla türkiye'ye yolluyorlar, biliyosun değil mi :)

bembi dedi ki...

eveeet yolluyolar lale ;))

İşitme Kaybı dedi ki...

zayıf olsam şu gri elbiseyi seçerdim,ne güzel olurdu soğuk havalarda sıcak sıcak :)

Deniz dedi ki...

Birr numaralı pikaçu ben olduğumdan aldım, giydim sağol... Çok ihtiyacım vardı hihi :D Ama hangisini onu söylemiyorum, öteki pikaçular üzülmesin :)

GİZEM ŞIVKA PİDECİ dedi ki...

hirkayi da ben sectim

begumgum dedi ki...

"istiyorum,istiyorum" diye aglasam acaba en sagdaki kombinasyonu alan ben olurmuyum?? lütfeeennn :) bayıldım!hem hırkaya,hem ayakkabilara.

Yeliz dedi ki...

ellerim üşüdü bugün istanbul soğuk, banada banada :)