24.09.2008

Katie ve Suri Cruise

Sevgili Bething mail atmış, bak şu Katie Holmes'e demişti. Ah Katie ah dedim. Onca paran onca vaktin var. Seni giydiren her kimse değiştir derim. Bu erkek arkadaş pantolonu modasını da takip etmeyiver. Scientology mi engelliyor saç bakımını, makyaj yapmayı? Bir kuaföre git saçını yaptır, sana yakışan bir şeyler giy.. Ah Katie vah Katie..

Katie Holmes
Oysa Suri senden çok çok daha şık giyiniyor. Neyse ki çocuğu kendilerine benzetmiyorlar. Biz ailecek her akşam, severek takip ediyoruz Suri'yi;

Suri Cruise

8 yorum:

Brc dedi ki...

suri çok tatlıı evet:)))

begumgum dedi ki...

baska biryerde de kocaman hırkalı ve upuzun pantalonlu bir halini görmüstüm.Yazık kadın iyice bunalima girdi bence scientology yuzunden :) Suri'nin kiyafetlerine de onun karar vermesine izin verdiklerini sanmiyorum. :)

Flame dedi ki...

Suriye bayılıoyorummm bende...

Gulbahar dedi ki...

geçen gün bir moda sitesinde bu pantolondan dolayı trend belirleyici(!) demişler :) bunu giyip dolaşsam heralde kızcağız delirdi vah vah derler Katie Holmes giyince TREND belirleyici olunuyor :)

sihirli eller dedi ki...

o pantolonlardan nefret ediyorum.özenti bir toplum olaraktan umarım bu pantolaonlardan özenipte kimse giymez.

bething* dedi ki...

:)))

Boogie dedi ki...

Suri çok tatlı ama Katie Holmes depresyona girip kendini salmış gibi görünüyor...

Adsız dedi ki...

shiloh ta çok tatlı ama suri gibi güzel giyindigini görmedim sanırım angelina kızına ablasının küçüklerini giydiriyor suri daha iyi giyindiriliyor gerçi onu giyindiren annesi ama sanırım suri seciyodur giysilerini annesini böyle görünce ordan anladım