9.09.2008

Sessun

Kimi yaz gelsin, kimi kış gelsin ister. Ben hepsini seviyorum ama son zamanlarda azalan yağışlardan dolayı kış mevsiminde bile kış gelsin istiyorum. :( Umarım bu sene şakıııır şakır yağmurlar, lapa lapa karlar yağar ve küresel ısınma gerçekten yavaşlatılabilir...

Sessun

Bu sene kürk moda tamam ama kesinlikle ve kesinlikle sahte kürke rabet olmalı! Sağdaki gibi bir imitasyon kürk yelek veya minik imitasyon kürk çanta isterim, neden olmasın! Kareli, oduncu gömlek hatta yelek! Ve şu bootieler.. bootie.. Dördüncü görünümün aynısı bende var. Tek eksiği bootie.. Sessundan bir tane de Liv'e armağan ediyorum. Kendisi günlük hayatta böyle giyinmeyi seviyor! Umarım beğenir :oP

2 yorum:

Yeliz dedi ki...

4.elbise ve şaldan isterim. kış gelse de opak çoraplarımızla botlarımızla elbise ve eteklerimizi giysek :)

Brc dedi ki...

Merhaba

Yazılarınızı keyifle okuyorum.Aslında uzun zamandır bloğunuzu takip etmeme rağmen yorum yazmamıştım ama bu seferki yazıda yorum yapmak istedim.Ben 2. kıyafeti beğendim baştan aşağı.Bootieler kotun paçaları üzerine çok güzel olmuş bence.

Bu arada Ağustos doğumlu olduğum için yazı daha çok sevmeme rağmen küresel ısınmadan dolayı bende bu kışın hemen gelmesini,yağmurların karların yağmasını istiyorum.

Yazılarınızı takip ediyor olucam.

Sevgiler...