26.11.2008

Gorman

Uzuuun süredir alışveriş yapmıyorum. Artık avuçlarım kaşınmaya başladı. Ama her mağazada aynı renkler, aynı modeller varsa, ben almayayım. Herkes tek tip giyinmesin. Moda akımlarını, eğilimlerini kendi tarzına uyarlayabilsin. Yani giysilerin de duyguslal yanları olsun, olabilsin. Ruh halime göre giyinmek istediğimde seçme şansım olsun. Yoksa dolaba dizi dizi yeni giysiler almanın anlamı nedir? Amaç para harcamak, gösteriş yapmak değilse tabii... Eh, bu kadar laftan sonra diyeceğim odur ki, Gorman elbiseleri kalbimi çaldı;

Gorman

5 yorum:

titrekkelebek dedi ki...

aah benim de benim de:)
özellikle altlı üstlü en sağdakiler!!
ama o gri tayt nedir ööle ya:)
tüm ahengi bozmuş..

Gulbahar dedi ki...

elbiseleri çok beğendim.zevkine hayranım bembi.

L@L dedi ki...

Çok şık bu elbiseler bayıldım :P

sureya dedi ki...

ya çok hoşmuş bunlar,ama türkiyede mağazası varmıki:(

bembi dedi ki...

bildiğim kadarıyla Türkiye'de satışları yok malesef.. ;/