18.11.2008

Madewell

Farkediliyor mu bilmem ama gardrobuma işlevsel parçalar katmak istiyorum.. Mümkünse toptan yenilemek. Ama para da harcamak istemiyorum, nasıl olacak bu iş?! Madewell sağolsun yine ilham veriyor;

Madewell
Fotoğrafa tıklayınız, detaylı inceleyiniz..

Bir kere ince, bej ve gri birer hırka istiyorum. Güzel bir ceket istiyorum. Sonraaa, gri bir bere istiyorum ki bunun için anneme başvurmam yeterli! Ablamın hediyesi mavi-beyaz eşarbımı tshirt+ince hırka ikilisi ile birlikte kullanmak istiyorum! Son fotoğraftaki mavi ceketin tonu her yerde karşıma çıkıyor. Yoksa bu rengi sevmeye mi başlıyorum?! Asıl sorun şu ki bir çift gri çizmea(!)istiyorum. Mümkünse şu alt sıradaki çizme de olabilir aslında! Hepsini ve daha fazlasını istiyorum fakat olmasa da olur elbette :) Uzuuun süredir giyim alışverişi yapmayan biri için isteklerim az bile! Hıh! ;) "Alışverişim geldi haaaanıımm!" Bu da gelir, bu da geçer ;)

4 yorum:

uyuz cadı dedi ki...

bu blog alemi zararlı mıdır nedir?
hiçbirini istemezken, iki dakika evvel gördüğüm herşeyi ister oldum bembi..
ne olacak bu halimiz?
mango'da istediğin tarz ince hırkalar mevcut (daha doğrusu an itibariyle birlikte istediğimiz).
offf, bugün başka post yazma olur mu :))

SHOPKOLIK dedi ki...

bembisim. bende gri dar pacali kot pantolon istiyorum. bu sectiklerinin arasindaki gibi. acaba madewell'den mi alsam. gerci alabilirmiyim bilmiyorum....seni seviyorummmmmmm

ozlm dedi ki...

hepsine tek tek-ayrı ayrı ba-yıl-dımmm

Yeliz dedi ki...

bengi, zarada ince istediğin renklerde hırkalar var ben hafta sonu aldım. 29 YTL.gri. binici tarzı çok güzel düz taban gri çizmeler var 169 YTL. bir de hırka için bershkaya bak derim, öpüldün:)