18.11.2008

Mayle

Mayle'nin elbiseleri güzel, tamam. Peki ya modelin saç kesimine ne dersiniz?

4 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok kısa olduğu için benim tarzım oldugunu soyleyemem ama renk guzel ve de kullanışlı bir kesim olsa gerek

SHOPKOLIK dedi ki...

gonul isterki bu kadar kisayi kaldirabileyim. sisko patetes yuze hic yakismaz (ben, ben, sen deill:)). 8ci siniftayken boyle kisaydi ama ne bilirki cocuk aklim boyle cilgin stil yapmasini...uuu saclarim kisa diye aglamakla yetindim tek. bu postdan ders aldim ben....always make best of everything...dimi?

redrabbit dedi ki...

saç güzel-benim saçım gibi:)- ama kız güzel değil..Kızın ifadesi diyelim ya da.Ya da ya da..Bir şey çirkin ama anlayamadım..

Gulbahar dedi ki...

kızın saçına bayıldım.sex and the city deki miranda'nın saç kesimine benziyor.cesaretim olsa böyle kestirmek isterim saçımı :)