24.11.2008

Öğretmenler Günü


Bugün 24 Kasım, Öğretmenler Günü. Ne mutlu ki öyle! Canım annem benim hayat boyu öğretmenim, öğretmenler günün kutlu olsun! İki buçuk yaşımda başladım anaokuluna. Annem öğretmenimdi. O'nunla bıdı bıdı gittim geldim, konuşa konuşa, yürüye yürüye dört yıl boyunca. Devamında yıllar boyunca ve arabayla gidilen kısa yaz tatillerinde tarihi, coğrafyayı, ülkemizi tanıdık ablamla. İyi ki varsın öğretmenim! Tüm öğretmenlerimin, tüm öğretmenlerin, öğretmenler gününü kutlarım!

2 yorum:

mavianne dedi ki...

öğretmenlerin ellerinden öperim
günleri kutlu olsun

Papatya dedi ki...

Selam paylaşım için sibersahne.com chat sohbet mirc sohbet odaları mirc sohbet mırc sohbet muhabbet mirc sohbet odaları chat sohbet sohbet chat sohbet et sitesi adına teşekkür ederim.Ben size
24 Kasım Öğretmenler Günü Mynet Video 75 arama motoru Chat Roulette Chat rulet Chatroulette Chatroulet mirc indir mirc indir Blogger mirc chat sohbet sohbet.net bu sayfalardan size link vericem.Sizde umarım bize karşılıklı olarak bize verirsiniz.