22.12.2008

by Malene Birger

Küçük bir çocukken yılbaşı kutlamalarını çok önemserdim. Yeni bir yıl, yeni bir tarih... Herşey sıfırlanıyor gibi gelirdi. Tabii benim için en önemlisi yılbaşı menüsüydü! Annemin elleriyle hazırladığı humus ve rus salatasından kalanlar ertesi gün tarafımdan sık sık tırtıklanırdı. Artık genelde erkenden yatıp uyuyorum! :) "Ne giyeceğim?!" derdim olmuyor. Derdi olanlara, Malene Birger yılbaşı koleksiyonu fikir verebilir diye düşünüyorum;

by Malene Birger
by Malene Birger
üzerine tıklayıp büyütebilirsiniz...

Ben kendime bu ince bantlı topuklu ayakkabıyı seçiyorum!

by Malene Birger

3 yorum:

mavianne dedi ki...

ooo ne güzel miş bunlar seçtiğin pabucu beğendim :)

YILDIZNAF dedi ki...

Bembi geldik ama gorusemedik. En kisa zamanda tanismak dilegi ile...

Yeliz dedi ki...

pabuçlar olmasa biz ne yaparız paralarımızı nelere harcarız diye hep merak ederim güzelmiş:)