31.01.2008

Paul Smith Paul X

Tabi her şehirde böyle güzel kafeler, küçük dükkanlar, temiz yeşil sokaklar olmayabiliyor. Ama olsun. Paul Smith Paul X koleksiyonundan giyinenler için belki şehir böyle birşeydir. ;P İri gülleri ve gül desenlerini severim! Genç giyiminde görmek hoşuma gitti;

Paul Smith Paul X

30.01.2008

Victoria Beckham March Jacobs T-shirt'ünde...

Marc Jacobs, ozon tabakasındaki koca deliğik, güneşin zararlı ışınlarının bizlere ulaşmasını engelleyemediği için sebep olduğu cilt kanserine ilgi çekmek istemiş. Korunmamız gerektiğini hatırlatmak istemiş. Marc Jacobs için Winona Ryder, Dita von Teese, Julianne Moore, Naomi Campbell ve Christy Turlington gibi ünlü isimlerin ardından Victoria Beckham da çıplak poz vermiş. Sınırlı sayıda üretilen bu özel t-hsirtler $20, yaklaşık 23Ytl. Victoria Beckham t-shirtü ise $35, yaklaşık 41Ytl. Fiyat farkı neden kaynaklanıyor bilemiyorum! ;)

Victoria Beckham March Jacobs T-shirt'ünde

























Bu da cilt kanserinin oluşumunu anlatan kısacık ama çok etkili bir video;

29.01.2008

Justin Long ve Drew Barrymore

Mr. PC ve Mr. Mac























Geçtiğimiz yıllardan bu yana keyifle takip ettiğim Mac'in acımasız ama eğlenceli reklam kapmanyası dışında Justin Long'ı hiç bir yerde görmediğimi, hatta hiç tanımadığımı itiraf etmeliyim. Macintosh reklamlarını görünce bazı PC kullanıcıları "Ayy, ne hoş çocuk!" dedi, bazı Mac kullanıcıları ise bol bol eleştirdi. Ben reklam kampanyasını sevdim. Cesur, sade ve açıktı. Sonraları Mac'i temsil eden Justin LongDrew Barrymore'un sevgilisi olarak gördüm, şaşırdım, -bana ne oluyorsa- yakıştırdım. Çok sevimli ve çok mutlu görünüyorlar;

Drew Barrymore ve Justin Long

Gary Graham

Seviyorum işte kisme tutmasın beni! Bundan tam bir yıl önce keşfetmiş, "bir anlamda ruh ikizim Gary Graham" diye düşünmüştüm. Yeni koleksiyonu bana 2002'de yaptığım çizimleri hatırlattı :)) Baktıkca mutulu olduğum.. Bir de ben böyle bir bot bulamadım gitti yıllardır..

Gucci

Hani bir reklamda şöyle bir şarkı söylüyor çocuklar; "Bu benim olsun! Nam nam nam! Nam nam nam! Bu da benim olsun! Nam nam nam! Nam nam nam!" Yanlış mı hatırlıyorum? Sanırım böyle idi. Son günler bu ayakkabı kadar gözümü gönlümü açan bir ayakkabı olamamıştı. Fiyatı yaklaşık 1000ytl imiş. Gucci 2008 Bahar koleksiyonundan özenle şeçtiğim, herşeyiyle sevdiğim parçalar;

Gucci 2008























Ürünlerin sahtelerinin yapılmasına, sahteciliğe, kopyacılığa, emeği sömürmeye, izinsiz kullanımlara kesinlikle karşıyım! Nasıl olmam? Bu gibi çantaları yaparlarsa bu kopyacılık da elbette devam edecektir. Çünkü bunları satın almak pek mümkün değil. Şu alt sıradaki siyah çanta "dark green crocodile" yani "koyu yeşil yılan derisinden" yapılmış. Fiyatına baktım, döndüm bir daha baktım! Ne? £17780 mi? Yani yaklaşık 41,871.90Ytl! Delirdiniz mi siz? Hangi canlının kalp atışı bu çantadan değersiz olabilir ki? Bu katliyamdan başka birşey olamaz. Yapay deri, yapay kürk diye birşey var! Zaten bu blogdaki çoğu ürünün üretimi sırasında, havayı ve su sürekli kirletiyor. Neyse ki çoğu Türkiye'ye gelmiyor. Madem öyle, neden yapay deriyi geliştirmiyorlar da bu deri çantalar bunca fiyat biçiyorlar? Yeşil olanın fiyatı yaklaşık 13,447 Ytl. Aradaki fark bana göre sadece rengi. Benim için bunun adı tüketim değil, katliyam. Yine tasarımcılar tasarlasın, böyle güzel çanta tasarımları olsun ama sahte deri ile yapılsın olmaz mı? Bu kez Bembi kalp yerine, kuru kafa çizdi;

27.01.2008

Alcohol Advisory Council of New Zealand

Görüntüler bütün sadeliğiyle herşeyi anlatıyor. Bana yazacak bir şey kalmıyor. Çok başarılı buldum ve hayran kaldım! Alcohol Advisory Council of New Zealand'ın kampanyasından seçtiklerim;

Alcohol Advisory Council of New Zealand

Alcohol Advisory Council of New Zealand

Alcohol Advisory Council of New Zealand

Alcohol Advisory Council of New Zealand

Alcohol Advisory Council of New Zealand

24.01.2008

Luisa Beccaria Elbise Modelleri

Luisa Beccaria romantizmini seviyorum! İri güllere, doğal tonlarındaki renklere baktıkca bakasım geliyor! Luisa Beccaria elbise modelleri ile ilgili yazımı interaktif moda portalı Mordolap'tan okuyabilirsiniz. Mezuniyet, nişan ve özel günler için fikir verebileceğine inanıyorum.

Luisa Beccaria Elbise Modelleri






















Diğer Mordolap yazılarıma buradan ulaşabilirsiniz.

Örümcek Yakalamak

Bizim evdeki örümceklere karşı bir savaşımız yok. Aksine onları seviyoruz. Varoldukları ve beslendikleri sürece bize büyük katkıları da oluyor. Bazen oldukca iri örümceklere rastlıyoruz. Bu durumda üzerlerine nazikce bir bardak kapatıyor, bardağın altına bir kağıt koyuyor ve bahçeye bırakıyoruz. Belki fazla incelikli gelecek ama kışın soğuğunda bunu bile yapmıyoruz :)

spidercatcher

Örümcek yakalamak için böyle bir alet üretmişler. Örümcekleri öldürmüyor. Fakat incitip incitmediği hakkında bir bilgi edinemedim. İncitmez mi, sonuçta hayvancağızın hareketine ani bir müdehale yapılıyor, ne yaşadığını biz nerden bilebiliriz ki? :/ İhtiyaç duyanlar Spider Catcher'ı internet sayfasından 15 Avro'ya satın alabilirler;

Spider Catcher

23.01.2008

I ♥ hizlial.com

Artık benim bir numaralı internet üzerinden alışveriş adresim hizlial.com. Ürün fiyatları, ilk aklımıza gelen sitelerin fiyatlarına göre oldukca hesaplı. Ürün yelpazesi çok geniş. Alışverişinizi tamamlayana kadar geçtiğiniz her aşamada güven veriyor. Sizinle ilgilenildiğini hissediyorsunuz. Verdiğiniz sipariş (özel bir tedarik süreci gerektirmiyorsa) ertesi gün, en kötü ihtimalle iki gün sonra elinizde oluyor. Üstelik 30 ytl ve üzeri siparişlerde kargo ücreti alınmıyor! Şimdiye kadar verdiğim siparişlerden her şeyiyle çok memnun kaldığım için paylaşmak ve önermek istedim;

hizlial.com

Joe Cariati

Çocukluğumdan beri renkli camları severim. Eskiden kocaman kahve-turuncu bir şekerliğimiz vardı. İçine girip yürümek, ışığa tutup çevreyi izlemek isterdim. Joe Cariati'nin cam tasarımları ve renkleri çok güzel. Özellikle bana peri bacalarını anımsattığı için dördüncü fotoğraftaki tasarımlarını çok sevdim;

22.01.2008

Scarlett Johansson'ın kırmızı ruju, siyah ojeleri ve hakla küpesi :)

Siyah ojeyi seviyorum ama sürdüğüm gün içerisinde bozmadan da edemiyorum. Scarlett Johansson ile tek ortak yönümüz bu olsa gerek. :P Bozulmuş oje bazen çok sevimli durabiliyor. Tabii Scarlett Johansson gibi at kuyruğu yapmış, pembeler giymiş, küçük bir kız gibi gülümsüyorsanız. Benim için ofise veya bir görüşmeye eskimiş ojelerle gitmek büyük bir korkudur! Mümkünse acele aseton alınır, tırnaklar hemencecik silinir. Hiç birşey sürülmemiş tırnaklar çok daha iyidir. Kırmız ruj ise bozuk siyah ojelerle dolaşmaktan daha fazla yürek, bembeyaz dişler ve içten bir gülümse ister! ;)

Scarlett Johansson

Betsey Johnson'ın evi

Pembe iyidir, güzeldir, hoştur da bu kadarı benim için çok fazla! İnsan bir rengi bu kadar çok sevebilir mi? Betsey Johnson sever. Bu fotoğraflar modacının evinden. Azıcık sarı azıcık siyah çok güzel dengelemiş aslında. İçinde yaşanmaya yaşanıyor besbelli. Ama dedim ya, benim için çok fazla ;)

Betsey Johnson'ın evi

20.01.2008

Mudo Kumbaralar

Kumbaram












Birkaç yıl önce Mudo'dan aldığım pembe üzeri çiçek desenli kumbaramı kırdım. Paramparça oldu. Çok seviyordum hem de çok! Onun yerine yeni bir kumbara alamadım. Mudo'da indirim devam ediyor. İnternet sayfasından baktım ama kırılan kumbaram kadar seveceğim bir kumbara bulamadım. Anısı eski fotoğraflarda kaldı. ;) Fare figürlü kumbarayı görmüştüm. Epeyce büyüktü.

Mudo Kumbaralar

Redux Charles Chang-Lima

Redux 2007 sonbahar koleksiyonunun sunumu çok hoş! Renk renk balonlara asılı gece elbiselerini, balonları patlatarak seçiyorsunuz. Bazı balonları patlatırken "Aaa..." diye uzaklaşan bir ses bile duyuluyor. :) Sayfa tasarımı çok keyifli ama elbiselere pek bayılmadım. Aklım sadece bu ikisin de kaldı. Siyah olanı giyeceğimi hiç sanmam ama bana Liv Tyler'ın o küpelerine bayıldığım elbisesini hatırlattı. Pembe olanı ise giysem, bir daha çıkartmak istemezdim!

Redux Charles Chang-Lima

19.01.2008

Miu Miu 2008 Bahar - Kristen Dunst

Kampanya yüzü olarak Salma Blair ve Laetitia Casta'yı sevmiştim. Fakat Lindsay Lohen gibi Kristen Dunst'ı da pek yakıştıramıyorum Miu Miu'ya. 2008 Bahar koleksiyonu için Kristen Dunst'ı seçmişler. Elbiseler, çantalar ve aksesuarlar yine çok güzeller! Ama ben başka bir modeli tercih ederdim ;)

Miu Miu 2008 Bahar - Kristen Dunst

16.01.2008

Anthropologie Hayvan Figürlü Mutfak Araçları

Anthropologie'deki ürünleri seviyorum, belli oluyordur. ;) Hayvan figürlü objeleri de seviyorum! Filler, balıklar, kediler, kuşlar... Bu kez Anthropologie'den havyan figürlü mutfak aletlerini seçtim. Minik ayaklı yumurta kapları içimi ezdi. Ördek şeklindeki ölçü kapları pek orjinal. Şişe mantarları ise çok şık ;)

15.01.2008

Cameron Diaz ve Büyük Turkuaz Taşlı Yüzüğü

Cameron Diaz'ın tarzını da çok beğeniyorum. Blogumda zaman / zaman yer veriyorum. Bu kez Loeffler Randall çizmeleri, iri turkuaz taşlı yüzüğü ve sallantılı bilekliğini çok sevdim. Makyajsız hali ile gezinirken hem spor hem şık görünüyor. Bu iri turkuaz taşlı yüzük bana Deniz'in ve Kıymet'in parmaklarında gördüğüm o güzel ve göz alıcı (maşşallah diyeyim!) yüzükleri anımsattı! :) Yakışan kullanıyor vallahi, güle güle kullanmaya devam etsinler! ;))


Cameron Diaz Loeffler Randall


















Fendi'nin beğendiğim ve beğenmediğim çanta modelleri var. Cameron Diaz'ın kolunda görünen "To You" çantasını hiç beğenmiyorum. :/ Bunlar da tasarımlarını beğenmiyor olmama ramen seçtiğim üç To You Fendi çantası;

Fendi To You

Jennifer Garner semt pazarında :)

Jennifer Garner'ın doğallığını çok seviyorum. Sokakta dolanırken çekilen fotoğarflarında ne daracık mini elbisesiyle ne ince topuklu ayakkabıyla ne de korumalarla görmüyorum hiç. Semt pazarında kızı Violet ile geziyor. Bunları yapmak için Hollywood yıldızı olmaya gerek yok. Çünkü hemen herkes semt pazarına gidebilir, iki demet çiçek alabilir, taze meyveleri koklayabilir, sevdiğine sarılıp öpebilir! Barajlarda bol su ve tepemizde biraz güneş olsa tam süper olur ;) Sanırım Jennifer Garner da içinden "paparaziler olmasa tam süper olur!" diyordur ;P

Jennifer Garner ve Violet

Orbit Bowl

Bu kase sevgili fashinonista'nın bize ev hediyesi olarak aldığı çok sevimli, beyaz kaseyi anımsattı :) Onun yanına ben bir de Orbit Bowl istiyorum! Müsli mi yesem, dondurma mı yoksa noodle mi yoksaaa? Çok sevdim çok! Çocukluğumdan beri pirinç pilavını yoğurt kasesinde yemeye bayılırdım. Mümkünse çubuklarla, yoksa küçük çatalla! Orbit Bowl'u sevmem biraz da yüzden olsa gerek ;D

Orbit Bowl

14.01.2008

Madewell 1937

Madewell'in sayfası çok güzel. Ürünleri modelin üzerinde göstermişler. Her kombinasyon için de çekim sırasında kaydedilen kısacık videolar eklemişler. İçim açıldı. Kış değil de sonbahar veya ilkbahar havasını aldım. Elbise üzerine mont giymezsem veya etek altına çizme giymezsem çatlarım. Aklım çizmelerde kaldı yine ;) Tabi uçuk sarı ve grilerde de;

Madewell

13.01.2008

Renkler üzerine iki kitap

Bugün YKY'dan çıkan Renkler ve Malzemeleri kitabını gördüm ve hemen listeme ekledim. Gerçi kapağı gördüğümde gözlerim fal taşı gibi açıldığı için kitap hakkında verilen bilgileri okuma ihtiyacı duymadım ama şunlar yazıyor;

Mürekkebi kim bulmustur?
Zincifre ya da sidiktorbasi yesili ne demektir?
Blue-jean’in kökeni nedir?
Çividin en niteliklisi hangisidir?
Zirnik sarisi neden tehlikelidir?
François Delamare’la Bernard Guineau Misir gömütlerini süsleyen ressamlardan Jouy kumaslarinin renklendirilmesine, kitap bezeklerinin renklerinden araba boyamada kullanilan sedefli pigmentlere, ortaçag tariflerinden resim analizi sonuçlarina uzanip renk gereçlerinin gizli dünyasinin tarihini anlatiyorlar. Bilimsel, teknik ve ekonomik, müthis bir serüven: pigmentlerle renklendiricilerin öyküsü.



















İki sene önce İmge Kitabevi'den yayımlanan Mavi - Bir rengin tarihi kitabını almıştım. Çok farklı ve çok özel bir kitaptır benim için, heyecan vericidir. Renklerle ilgilenen herkese öneririm, zevkle okuyacaklarına eminim.

12.01.2008

AtamBilmem farkettiniz mi? Blogumun sağ kısmının en üstünde Ulu Önder Atatürk'ün çok sevdiğim nice fotoğrafı gibi çok sevdiğim bir güzel fotoğrafına yer veriyorum. Gerçekten çok merak ediyorum, acaba bloguma gelen arkadaşlarım arasında bu fotoğraf yüzünden sigara içmeye başlayan olmuşmudur? Peki ya türk kahvesi içmeye başlayan? Atatürk'ü anlayamadığımız için gerçekten çok ama çok ama çok üzgünüm. Atatürk'ü tanımak, O'nu örnek almak isteyebilecek herhangi bir dünya vatandaşının, O'nun sigara içmesini veya içmemesini örnek alacağını düşünmek beni dehşete düşürüyor! Çağdaş Türk gençleri kötü bir alışkanlığı bu fotoğraflar sayesinde mi edinecek? Biz şimdiye kadar Atatürk hakkında okurken, fotoğraflarına bakarken, yaptıklarını görmedik, işgallere karşı herşeyiyle mücadele veren Türk halkının inancından güç almadık da, Atatürk'ün sigarasına mı özendik? Ha şunu da söyleyeyim. Anıtkabir'e giderseniz, kafeteryasında bu fotoğrafı görürsünüz. Altında bir not vardır. Fotoğrafın orjinalinde bozukluk olduğu için arkaplana bu manzara yerleştirilmiştir. Ama Atatürk'e müdehale edilmemiştir! Yani güzelleştirilmemiştir de, kötüleştirilmemiştir de. İzin verin de koskoca bir ulusun kurucusunu, onca savaş, mücadele ve devrimlerden sonra istirahate çekildiğinde, türk kahvesinin yanında bir de sigara yaksın! Siz ne karışıyorsunuz? Geleceğimizi tehdit eden, gizli de değil apaçık ortada olan bunca büyük tehlikeler varken, neden takvim için önce Atatürk'ün sigara içen fotoğraflarını seçiyor sonra da elindeki sigarası siliniyor? Ekranlarda döndüre döndüre taciz görüntüleri, o büyüüüük gazetelerin internet sayfalarında çıplaklık dolu fotoğraflar, dizilerde silahlar, saatlerce süren ve bilginin değil şansın kazandırdığı yarışma programları, fonda moduna göre müzik verilen haberler ve duygu sömürüsüyle kavrulan programlar hiç hız kesmeden yayınlıyor da, bu mu gençlere kötü örnek oluyor? Böyle devam ederse zaten kimse bu fotoğraflara bakamayacak. Keşke herşey, bir fotoğraftaki beyaz bir çizgiyi photoshop programında silmek kadar kolay olsaydı diye iç geçiriyor olmalılar. Keşke ulusuna bunca hizmet edip, hayatını ulusuna adayıp, varını yoğunu ulusuna bağışlayıp, ardından şöyle bir türk kahvesinin yanında sigara yakmanın ne demek olduğunu anlayabilsek!

Beni azıcık tanıyanlar bile çok iyi bilirler, sigaraya ne kadar kesin karşıt olduğumu! Sigara içen arkadaşlarıma, tanıdıklarıma ve hatta tanımadıklarıma sigaranın zararlarından ve sigarayı bırakma yöntemlerinden bahsederim. Sigara bana çok uzak. Ben ki oda kokusunda bile öksürüklere boğulurum. Canım hiç ama hiç sigara çekmedi şimdiye kadar. Ta ki bu haberi görene kadar!!! İçim daralıyor.. Milletimize karşı sahteciliği bırakalım. Olduğu gibi tanıyıp, anlayalım. Anlayana tabii..

Miniature

Danimarkalı çocuk giyim markası Miniature sonbahar kış koleksiyonu çok şeker. Çocukları çocuk gibi giydiren markaları seviyorum! Çizililer de, bu uçuk renkler de basbaya çocuk giyiminde kullanılabilirmiş demek ki. Bu arada en üstteki çocuğun gözlerine bayıldım! ;)

Miniature

11.01.2008

Sard

Yeşil oje mi? Pek sanmıyorum! Ama İspanyol markası Sard'ın kumaş kemerlerini, geometrik kesimlerini, sadeliğini ve modelin donuk ifadesini sevdim. İlkokul mezuniyet elbisemi canım annem dikmişti. Kare yakası vardı. Çok severdim! Bu yakayı görünce o elbisem aklıma geldi :)) Bu arada modelin saçının açık olduğu haline bayıldım! Minik minik tost yapılmış uzun saçları, tepeden geriye doğru toplanmış. Bu saç modelini bu yaz gideceğim düğünlerden birinde yaptırmazsam çatlarım! :))

Sard
















blogdaki görüntüleri detaylı görmek için üzerlerine tıklayınız...

10.01.2008

Johnny Depp ve Rolling Stone

Johnny Depp Rolling Stone kapak güzeli olmuş ;) Ne de iyi olmuş! Detaylar burada.

Johnny Depp












Bu Johnny Depp'in süslediği Rolling Stone kağağı değil elbette. İşte eski sayılar. Bu Johnny Depp'in zamana yenik düşmeyen bir adam olduğunu daima düşünmüşümdür. Yıllar geçtikce eski fotoğraflarımız komik gelmeye başlar. Saçlar kıyafetler şimdikinden çok farklıdır, komiktir. Ünlüyseniz daha da komik görünürsünüz. Bunu yaşıtı ünlü erkek sinema oyuncularında da gördüm ama Johnny Depp'te hiç görmedim. Ya da görmemezlikten geldim, bilemiyorum.

Johnny Depp

8.01.2008

Kim bu çocuklar? İşte cevaplar!

Kim bu çocuklar? soruma cevap veren arkadaşlarımı kırmayıp, daha fazla bekletmeden cevapları yayınlıyorum :)

1- Agyness Deyn. En sevdiğim top model. İpucu iki yazı aşağıda, 2008 Pirelli takviminde vardı aslında.

2- Natalia Vodianova. Loreal ve Calvin Klein reklamlarından tanıdığımız Rus asıllı, 3 çocuk annesi top model.

3- Doutzen Kroes. Zeki Triko'nun geçen yaz koleksiyonunda görüp güzelliğine hayran kaldığımız genç top model.

4- Alessandra Ambrosio. Victoria's Secret defilelerinden hatırladığımız esmer top model.

5- Kate Moss. Kısa boyu ve incecik yapısıyla hepimizin hemen her markada gördüğü o tanıdık top model.

6- Gisele Bündchen. O çok kazanan çok güzel olan ama burnuna estetik operasyon yaptırma hatasına düşen Brezilyalı top model.
























Katılan herkese cevapları için çoook teşekkürler :) Umarım eğlenceli olmuştur! ;D

Miss Selfridge

Miss Selfridge'de %70'e varan indirim başlamış. Ankara'da mağazaları yok. Sadece İstanbul ve İzmir'de var. Ben de sanal alışverişlerimden yapayım dedim. Şöyle cepli bir elbisem olsa, ben de ekose modasından nasibimi alsam. Peki ya elbisemi kışın nasıl giyerdim? Bir ceket ve atkıyla güzel olabilirdi. Atkıyı sevmedim fakat daha uygun birşey de bulamadım. Peki çanta ve ayakkabı? 2-C diyerek tercihimi yaptım. Orjinalleri uyumlu olmayabilir, fotoğraflara aldanmış olabilirim ama sanki böyle hoşuma gitti gibi;

Miss Selfridge

I love Chloe!!

See by Chloe 2008 kış koleksiyonuna bakmak beni mutlu ediyor! Kış bitmeden ya açık renk kotla birlikte beyaz ve pembe giymeliyim;

I love Chloe!!

















Ya gri, sütlü kahve ve açık turuncu tonları denemeliyim;

I love Chloe!!













Ya da turuncu ve lacivertin uyumuna hayran kalmaya devam etmeliyim;

I love Chloe!!

Pedro Garcia

Sivri burunlu ayakkabı sevmem. Hem de hiç sevmem. Asla almam, asla giyemem :) Ayağın şekli - bir rahatsızlığınız yoksa - bellidir, herkesinki aynıdır. Ayağı farklı gösteren bu tip ayakkabıların tercih edilmesinin sosyolojik açıdan incelenmesini talep ediyorum! ;P Yılan derisi kullanmayı hiç mi hiç istemem. Neyse ki artık bu görüntüyü veren sahte yılan derileri üretilmeye başlanmış. Hepsi bir yana ben Pedro Garcia'dan bu yaldız bulaşmış babeti istiyorum! Sanki yüksek tavanlı atöylemde resim yaparken ayağımdaymışlar da boya bulaşmış gibi olsun ;)

Pedro Garcia
























Alttaki sorunun yanıtı için biraz daha bekleyelim mi ;)

6.01.2008

Kim bu çocuklar?

Bana göre tüm çocuklar çok güzeller. Hepsinde, bizim çoktan kaybettiğimiz çok özel erdemler var. Bu çocuklar da çok güzeller. Peki ama kim bu çocuklar? Daha önce sorduğumda hep doğru cevaplar gelmişti. Bunların da bazıları çok kolay oldu sanki ;)

Kim bu çocuklar?

Siyah taşlı iki kolye

Sağda Heidi Klum'un boynunda gördüğümüz kolye Accessorize'dan. Sevgili Daphne çok sevmişti. Ama orjinalini görünce pek beğenmeniştik. Fotoğraftaki kadar güzel parlamadığını düşünmüştük. Ya da ben öyle düşünmüş, onu vazgeçirmiştim, emin değilim :) Sağdaki Kenneth Jay Lane tasarımını görünce bu Accessorize kolyesi aklıma geldi. Birebir aynı değiller elbette ama çok benzettim. Benzetince de yer vereyim istedim. Soldaki şuan indirimde olduğu için fiyatını bilmiyorum ama 30Ytl civarı olsa gerek. Sağdaki ise 315$, yaklaşık 370Ytl. Daha çok parladığı kesin ;)

Accessorize ve Kenneth Jay Lane

2008 Pirelli Takvimi

Pirelli takvimleri her yıl merakla beklenir. 2008 Pirelli Takvimi yayınlandı. Bir kaç fotoğraf seçtim. 2008 ve önceki yılların takvimlerini Pirelli Callender resmi sitesinden görebilirsiniz. Çin'de yapılan çekimlerde benim favorim harika makyajı ile cool manken Agyness Deyn;

2008 Pirelli Takvimi

5.01.2008

Anthropologie Bileklikler

Yine Anthropologie ve bu kez bileklikler. Üstelik kimileri güzel takı malzemesi bulanlar için yapılması kolay modeller. Ben şanslıyım çünkü bana özel tasarımlar yapan yetenekli bir ablam var! ;)

4.01.2008

Anthropologie Renkleri!

Ankara'da sağnak kar yağışı var. Herkes panik. Kimse bir günlük suyumuz oldu diye sevinmiyor. Sifonlar boşa akmaya, arabalar kış günü yıkanmaya devam ediyor. Bizse arabalarımızın rengini unuttuk :) Bari burda biraz renk olsun istedim. Anthropologie'den bu kombinasyonları ve bazı detaylarını seçtim. Bahara çok var. Baharda gidilecek bir çok düğün var. Şimdiden elbiselere, ayakkabı ve takılara bakmamda fayda var!

Üzerine tıklayıp detaylı bakabilirsiniz;

2.01.2008

Benim tatlı hediyelerim! ;D

Bu yıl bloglarım sayesinde bir çok güzel ve tatlı insan tanıdım, çok güzel mailler aldım ve bazılarıyla tanıştım bile! Takip eden arkadaşlarım bilirler, blogumda özel hayatıma yer vermeyi tercih etmiyorum. Fakat bu çok özel bir durum!! Beni blogumdan tanıyan dört çok tatlı ve sevgili arkadaşımın bana gönderdikleri çok güzel ve benim için çok çok kıymetli olan hediyelerimi paylaşmak, bu sayede onlara bir kez daha teşekkür etmek istedim. Bu güzel hediyeleri aldığımda o kadar heyecanlandım, o kadar mutlu oldum ki bunları yazarken bile heyecan duyuyorum!! :D

Burçin'in Denemeleri isimli sayfasından, yaptığı güzeller güzeli pastarlarla tanıdığımız Sevgili Burçin koskocaman bir paket göndermiş! Benim zarif ve incelikli arkadaşım, En tatlı hediyeler etkinliğine ev sahipliği yapmıştı. Bu etkinlik için hazırladığım banner ve tarif kartları tasarımlarımda kullandığım Burçin'in fil kurabiyesini hatırlarsınız. Burçin de buna bir gönderme yapmış, bana çok tatlı bir fil mumluk heykeli ve koskocaman tombik bir melek göndermiş!! Bu tatlı fil de tombik melek de evimin önemli bir parçası artık! Sevgili Burçin'e çooook teşekkür ederim !!! :D

Burçin'ciğimden Tombik Meleğim ve Tatlı Filim






















Hamarat çalışmaları ve kitap önerilerini zevkle takip ettiğim cocuklacocuk'un yazarları sevgili Özlem ve sevgili Fulya benim için çok özel bir hediye hazırlamışlar! İllüstrasyon sayfamda "kediii.. kediii" diye sayıklayıp durduğum için bana, üzerinde şirin mi şirin bir kedicik işlemesi olan bir defter hazırlamışlar! Her konu için ayrı bir defter tuttuğum ve defterlerimi sonuna kadar kullanmayı sevdiğim için kedicikli defterim hep çalışma masamda ve elimin altında duruyor! Sevgili cocuklacocuk'a çooook teşekkür ederim!!! :D

Cocuklacocuk'tan Kedicikli Defterim

















Sevgili ve pek kıymetli Zamandan Sızan Kıymet! Sevgi dolu, güzel yüzlü, güzel kalpli Kıymet bana önünde kırmızı bir kalp olan bu şeker mi şeker kızı göndermiş! O kadar tatlı ki her baktığımda yanaklarını sıkasım geliyor! Mutfağıma astım ki onu sık sık göreyim, her gördüğümde sevgili Kıymet'i ve (nazar değmesin!) pozitif enerjisini hatırlayayım! Böylece hergün bana da o pozitif enerjisinden bulaşmış olsun! Sevgili Kıymet'e çooook teşekkür ederim!! :)

Kıymet'ciğimden Kalpli Tatlı Kızım























Ve dünyanın bir taaa ucundan gelen bir paket! Bir yıldır her gün saatlerce sohbet ediyoruz İnteraktif Moda Portalı Mordolap'ın kurucusu ve editörü olan sevgili arkadaşım Punkie ile! Ne kadar tatlı ve düşünceli olduğunu zaten biliyorum! Yine de çok şaşırttı ve çok mutlu etti beni!! Diyorum ya "kediii.. kediii" diye sayıklayıp duruyordum.. Punkie bana kıyamamış ve üzerlerinde tatlı kedicik, gravyer peynirleri ve fare dostları olan bu güzel fincan setini göndermiş!! Bize gelince karşılıklı çay içeceğiz kedili fincanlarla ;) Sevgili Punkie'ye çooook teşekkür ederim!

Punkie'ciğimden Kedili Fareli Kupalarım