27.03.2008

Madewell ve benden kısa cümleler

Renkleri ve tarzıyla sevdiğim Madewell 1937'nin 2008 ilkbahar kataloğuna bakarak kısa kısa cümleler yazdım... Her biri birer temenni, her biri birer küçük söz. Bu durumda bana biraz müsade.. Bir süreliğine sadece www.bengigencer.com'dayım. Sevgileeer..

Madewell Konser

Madewell Haftasonu

Madewell Toprak

Madewell Gece

Madewell Kabin

26.03.2008

Paule Ka

1. Elbise Liv Tyler için seçtim. Bence tarzına çok uygun, O'na da çok yakışır.
2. elbiseyi kendime seçtim ama asla giyemem sanırım! Saçlarım çok komik oldu :)
3. Punkie için. Hem göz alıcı ve duygusal!
4. elbiseyi Anne Hathaway'e uygun buldum. O ne kadar uğraşsa da kocaman gözler ve ağızla hep çocuksu duruyor.
5. elbise koca kafalı Scarlett Johansson için.
6. Cidden isteyebileceğim bir elbise. Ama saçlarıma ne olmuş öyle? Başarısız bir permanın ardından kendim kesmişim sanırım?! Olsun elbisem ve ayakkabılarım durumu kurtarıyor ;)
7. Kat kat tüllü kabarık etek Dnz için. Çok şık, çok zarif!
8. ve son elbise yine Punkie'ye gidiyor. Kuğu gibi süzülsün diye. ;)



Tüm elbiseler Paule Ka'dan.

Not: Yanlış anlaşılma, darılma olmasın. Şahsen tanıdığım arkadaşlarımla konuşmalarımıza dayanarak yapıyorum bu tip hediye yazılarını. :)

24.03.2008

Dokuz Kuyruklu Kedi

Daha önce hiç Jeffery Archer kitabı okumamıştım. Ne yalan söyleyim varlığından haberim bile yoktu. Ankara Minesera alışveriş merkezinde yeni açılan İnklap kitabevi'nde görür görmez aldım Dokuz Kuyruklu Kedi kitabını. Önce kitabın kapağındaki çizim, sonra arka kapağında yazı ilgimi çekti. Biyografi ve anı kitaplarını sevdiğim için hemen aldım. Hikayeler gerçek, anlatım dili güzel olduğu için zevkle okuyorum.

Dokuz Kuyruklu Kedi

Kitabın arka kapağında yazanlar şöyle;

"Yaşamının beş yılını Avam Kamarası’nda, on dört yılını Lordlar Kamarası’nda ve iki yılını da Kraliçe’nin hapishanesinde geçirmiş olan yazar, iki yıllık cezası süresince beş ayrı hapishane dolaşmıştır.

Jeffrey Archer mahkumiyeti sırasında diğer mahkumlardan dinlediği olayları kah hüzünlü, kah komik, kah zarif nüktelerle süslediği bu unutulmaz hikayeleri okuyucuların beğenisine sunuyor.

Dokuz Kuyruklu Kedi, usta yazar Jeffrey Archer’ın tadına doyum olmayan hikayelerinden oluşan beşinci kitabı. Eser, uluslar arası üne sahip ressam Ronald Searle’nin özgün çizimleriyle bezeli."

21.03.2008

Kırmızı Mavi Yeşil

Kırmızı olsun, mavi olsun, yeşil olsun. İllaki Anthropologie olmasına gerek yok;

Anthropologie

20.03.2008

Benetton Pullu Sandalet

Dolgu topuklarla ilgim alakam olmadı hiçbir zaman. Oysa bu yıl yaz gelemeden bir tane edindim bile! Bir tane bana yetmez mi? Elbette yeter. Ama o böyle pullu değil, saten değil! ;P Tez zamanda gidileee, Benetton'a bakılaaa!

Benetton Pullu Sandalet

19.03.2008

Drew Barrymore'in Ofisi

Drew Barrymore'un kurduğu Flower Films'in iç dekorasyonu bir ofisten çok sıcak bir evi andırıyor. Arkadaş sohbetleri için çok uygun bir ortama benziyor. :) Ofisini Ruthie Sommers ile birlikte dekore etmiş. Ferah, samimi ve yaşanmışlık hissi veriyor. Ben sevdim. Yani iş görüşmesi olsuun, kahve sohbet ikilisi olsuuuun, davet ederse zıplaya zıplaya giderim! :)

Drew Barrymore Flower Films
Drew Barrymore'un ofisine dair daha fazla fotoğraf görmek isteyenler buraya bakabilirler.

Liv Tyler ve Ugg botları

Yok yok. Öyle masa üstümde klasör klasör saklamıyorum görüntüleri. Burada yer verdiğim için gördüklerimi unutmamış oluyorum. Bu blog belki bu yüzden devam ediyor. Liv Tyler sık sık ugg botlarını giyiyor. Bu da benim dikkatimi çekiyor. :)

Liv Tyler Ugg

Kendi giyiyor, minik Milo'ya da ugg bot giydirmeyi ihmal etmiyor;

18.03.2008

Alo Atık Hattı

Eğer lavabonuza bitkisel yağ döküyorsanız, lokanta, cafe, otel gibi yemek sunan işletmelerle yakınlığınız varsa ezici.com.tr adresine girmenizi, ekteki posteri paylaşmanızı öneririm.

Alo Atık Hattı

Beni haberdar ettiği için sevgili Pino'ya çok teşekkürler!!

17.03.2008

Juliana Jabour

İstiyorum ben bu Juliana Jabour elbiselerini! Çok şey mi istiyorum? Balık pullarını bol bol göreceğiz bu yıl diye. Bir balık burcu giymesin de kim giysin bu elbiseyi? Kırmızı elbise ise tüm kusurları kapatır. Altına da tayt giyerim sandaletle oh oh mis! ;)

Juliana Jabour

Duru Sabun

Oda kokuları, deodorantlar, kokulu sabunlar, parfümler.. Benim hayatımda yoktur. Yapay kokular boğazımda tuhaf bir tat yapar ve beni bol bol öksürtür. Sabun severim ben. Hem de çok severim. Renksiz kokusuz sabunları, doğal sabunları, hediye etmeyi, hediye almayı çok severim. Geçen gün markette "onu mu yabancı sermayeye bağlıydı yoksa bu mu?" diye bakarken Duru'nun yeni sabunlarını gördüm. Belki de vardı da ben yeni gördüm. Renksizler ve çok çok hafif kokuları var. Çok memnun kaldım. Duru sabunun web sayfasında bir çok güzel sabunlarını gördüm fakat onları raflarda bulmak mümkün olmuyor ne yazık ki..
Duru Sabun
Duru'nun su sorununa ilgi çeken ilanına mutlulukla yer veriyorum!

Duru Sabun

Body Shop Hemp

Ankara'nın kuru havası yüzünden ellerim yaz-kış kurur, minik kırmızı çatlaklar oluşur. Uzun zamandır herkesin favorisi ve önerisi olan Body Shop Hemp el kremini aldım sonunda. Çok yoğun, çok etkili ve çok kalıcı! Kokusunu bile çok sevdim. Yağlı boya tüpüne benzer şekline zaten hayrandım! Yıllardır süren el kremi arayışım burada sona ermiştir! Üzgünüm etkileyici reklamlar yapan diğer güzel markalar! ;)

The Body Shop Hemp

14.03.2008

Bembi ♥ Toffifee

Bir paket değil ama en az yarım paket Toffifee yemişimdir bugün! Yine olsa yine yerim! Son Toffifee'yi de yedikten sonra içindekileri görmek için şu 3 saniyelik filmi izledim. Hiç pişman değilim! Üstüne üstlük kendime bir de Toffifee duvar kağıdı seçtim!



Toffifee'den geriye kalan parlak kabını da resim yaparken malzemelerimi karıştırmak için kullanacağım! Faydalı bir eser! ;)

Marimekko

Dün tshirt giyiordum, bugün kazak. Hava değişken. Benim aklım kirazlarda, elmalarda, çiçeklerde. Üstelik ben bozuk para cüzdanı da kullanmam. Olsun, bunları satın almıyorum ki. Marimekko'dan sanal seçimlerim bunlar ;)

Marimekko

12.03.2008

Rodarte elbisesi ile Michelle Williams

İç karatıcı günlerde sanal heyecanlar serisine devam ediyorum hergün. Michelle Williams'ın Vouge dergisi 2008 Nisan sayısındaki fotoğraflarını görünce biraz içim açıldı. Özellikle bu iki foroğrafın içine sızdım sanki. Sağdaki muzip, çocuksu pozuyla Michelle Williams'a baktım bir süre. "Ne güzel bir elbise. Orjinali bu kadar hoşuma gider miydi acaba?" dedim içimden.

Michelle Williams Vouge 2008
Elbise Rodarte'den imiş. Podyumdaki görünümü böyle. Hoşuma gitti mi? Bilmem. Hoplamayan, gülümsemeyen bir kız giymiş. Sağdaki büyüleyici kristal saç tokası Christian Dior.

Rrodarte

Junko Shimada

İlk bakışta pek giyilecek gibi durmasalar da Junko Shimada tasarımlarının sade kesimleri çok güzel! Öyle sanıyorum ki bu sene balık puluna benzer yuvarlak kesimli katları bool bol göreceğiz. Junko Shimada'nın beyaz bluzu çok güzel!

Junko Shimada
Ve ayakkabılar! Elbette bunlar podyumda giyilebilecek tasarımlar. Ama belli mi olur?! Son zamanlar da ilginç ayakkabı tasarımlarını ve bu tasarımları giyenlere sık sık rastlıyoruz. Yapay çiçeklere ve ayakkabılarda abartıya daima karşı olan ben bile sırf eğlenceli olabileceğini düşünerek bir an durup "acabaa..?" dedim! :) Yok yok! Bence en iyisi siyah babetler!

Junko Shimada

11.03.2008

Zara TRF ve Zara Çocuk 2008 İlkbahar

Çok bekledim, sonunda Zara 2008 ilkbahar koleksiyonunu yayınladı. Zara TRF minik çiçekler, uçuşan elbiseler ve kalın bantlı ayakkabıları ile pek güzel. Doğanın içinde görüntülenmiş, huzur veren bir koleksiyon. Ben şu mavi kurdeleli kat kat elbiseyi alayım;

Zara TRF

Artık Zara'da da kalın bantlı ayakkabılar bulabileceksem ne ala! Liv Tyler'da göre göre özenmeye başlamıştım. Biraz kaba gibi dursa da modeline, kıyafete ve giyen kişiye göre değişir!

Liv Tyler

Zara çocuk giyim fotoğraflarına hayranım! İlkbahar katalogunda çocuklar biraz fazla makyajlı duruyor. Ama giysileri yine çok şeker! Saçım kısa olsa da böyle saç bandı taksam!!

Zara Kids

10.03.2008

Anthropologie Kuşlu Fincan

Tüm hayvanları seviyorum! Hayvan figürlü eşyaları da seviyorum. Çatımızdan kafamıza çer-çöp atan cins cins kuşlarımızı da seviyorum! Yeşil çay seviyorum, filtre kahve seviyorum! İşbu sebepten Anthropologie kuşlu fincan tam benlik!

Anthropologie Cup

6.03.2008

Zuhair Murad

Son zamanlarda sürekli elbise bakıyorum, farkındayım! Bu yılki düğünler için mi heyecanlanıyorum yoksa erken gelen baharla havaya mı girdim bilemiyorum. Zuhair Murad'dan siyah-krem rengi ve mavi tonlarında elbiseler seçtim. Sağdaki uzun elbise ablam için. Ortadaki mavi elbisenin kurdelesini çıkarttığımız takdirde hepsini giyerim. Ama en baştaki ayrı bir güzel;

Zuhair Murad

Thomas Keeley

Thomas Keeley tasarımları biraz rahatsız edici, biraz komik ama tamamen ilgi çekiciler! :)

Thomas Keeley

4.03.2008

St.John - Angelina Jolie

Angelina Jolie geçen yıldan beri St.John reklamlarının yüzü. İtiraf etmeliyim Angelina Jolie'yi uzun zamandır bu kadar güzel görmemiştim! Özellikle sağdaki fotoğrafındaki hali çok hoş.

St.John Angelina Jolie

Üzerindeki elbiseler çok hoş görünüyor. Ama elbiselerin orjinallerine baktığımda burun kıvırıyorum. Elbette kalitelidir, güzeldir ama elbise modelleri mankenlerde çok sıradan duruyor. Açıkcası bu elbiseleri askıda görsem modelleri ilgimi çekmez. Ama işte adı yeter. Angelina Jolie! :) Siloh'tan sonra Brat Pitt ve Angelina Jolie'nin yolda olan ikinci bebeklerini merakla bekliyoruz. ;)

St.John

Her "Angelina Jolie" linkinde başka bir "Angelina Jolie" yazım var ;)

İçimden geldi - Day

Day 2008 İlkbahar-Yaz koleksiyonuna bakarken sanal olarak seçiyor ve birilerine hediye ediyor olduğumu farkettim! Nasıl mı? Baştaki bol düğmeli beyaz ceketi Fashinonista, siyah kemerli gri, rahat yazlık elbiseyi Zembunia, şık kemer ve şık gömleği Kıymet, pırıltılı tatlı elbiseyi Defne, bol ve şık bir elbiseyi Elma için seçtim.

Day 2008 İlkbahar Yaz
Baştaki salaş ve rahat kombinasyonu kırmızı babetlerle birlikte kendim, siyah elbise istediği için güzel yazlık elbiseyi Begümgüm'e, kısa ceketli şık kombinasyonu Daphne, beyaz kapri ve gri kurvaze bluzu Aurum, siyah parıltılı elbise ve işlenmiş bolerou ablam Deniz, kumaş şort ve mini yelekli kombinasyonu Punkie için seçtim.

Day İlkbahar Yaz

Detaylı görmek için üzerlerine tıklayınız ;)

2.03.2008

Kate Beckinsale Snow Angels Galasında

Kate Beckinsale Snow Angels

Kate Beckinsale'i çok beğeniyorum. Çok güzel, çok sempatik ve iyi bir oyuncu. Snow Angels galasındaki tarzına bayıldım. Ten rengi kalın askıları, ince pilileri ve parlak taşlarıyla elbisesi bir harika! Takıları, makyajı ve saçı da öyle. Tüm detaylarını çok sevdim. Doğrusu uçuk pembe ojeleri beni şaşırttı! :) Böyle bir kıyafet giysem uçuk pembe oje sürmek aklıma bile gelmezdi. Çok sevdim çok!

Kate Beckinsale Snow Angels

Büyük ve detaylı görmek için üzerine tıklayınız ;)