29.01.2009

Camper

Bu Camper ayakkabıya takıldım kaldım. Güzel misin değil misin be ayakkabı?

10 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

bembi ben bunu gerçekte gördüm. çok hoş bir model. ama beyazı ben burdayım diyip parıl parıl parıldıyor....ama güzel bir alternatif olabilir bence. kıyafeti pop up ettiren.

bembi dedi ki...

biraz kırık beyaz olsaymış keşke.. kemik rengi gibi ;(

siu dedi ki...

fotoğrafta kemik gibi gözüküyor ama??

Keddy dedi ki...

güzellllllll :)

bembi dedi ki...

hem rengine hem fiyatına bakmak lazım siu ;)

engindeniz dedi ki...

Bence çok güzel fakat herkesin kolay kolay cesaret edipte giyebileceği bir ayakkabı değil gibime geliyor:)sevgiler..

yasemin dedi ki...

bunu kırık beyaz gördüm diye hatırlıyorum. bence güzel :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

bence guzel yine de ben giymem sanırım..başkasında :)

Pixie dedi ki...

Bence güzel ayakkabılar, esprili... Çok da kaliteli görünüyor, kemik rengi oluşunu da beğendim, farklı bir hava katmış...

Adsız dedi ki...

bende bu ayakkabıda kararsız kalmıstım ama almadım rahat kullanamam diye ama guzel:)