16.01.2009

Pasaj.com!

pasaj.com açıldı, haberiniz var mı? Artık el emeği ürünlerimizi bir Türk e-ticaret sitesi sayesinde internette satabiliyoruz! Sanattan seramiğe, mobilyadan dergilere, herşeyi! Ne mutlu bana ki pasaj.com'un karakter çizimlerini hazırlıyorum. Çok çok yakında, kendi pasajımı açıp, dükkanlarımı çalışmalarımla doldurmak istiyorum. Açar açmaz buradan haber vereceğim! ;)
pasaj.com"Pasaj.com, sadece el yapımı ürünlerin alınıp satılabildiği bir e-ticaret sitesidir. E-ticaret alanında farklı bir kulvar yaratmayı hedefleyen Pasaj.com, özelikle Türk internet kullanıcısının ihtiyaçlarından esinlenerek tasarlanmış bir projedir. "

pasaj.com

8 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

biraz önce Delfina da okuyup ziyaret ettik. Çizimlerde çok tanıdık geldi, tüh ya nasıl düşünemedim senin çizdiğini.

bembi dedi ki...

tanıdık gelmesine sevindim sevgili çocuklaçocuk ;)) saklanmıştım ;)

Haydins dedi ki...

Aklimda boyle birsey vardi ,hatta yazmistim biri acmazsa ben acacagim herhalde diye..Guzel seyler olursa bende dukkan acarim belki ;)
Cizimler cok guzel bu arada ellerine saglik..Senin dukkani da merak ettim ne guzel seyler olur kim bilir..

uyuz cadı dedi ki...

aa az evvel eşim haber verdi, baktım.. bloğuma yazacaktım, sen yazmışsın zaten..
hayırlı olsun bakalım.. ben de resimlerimi koyayım bir ara

Delfina ; dedi ki...

Ben de çizimi çok sevdiğim için çizim kısmını ekledim bloga.Tebrikler Bengicim harika bir iş çıkarmışsın,açacağın pasajı heyecanla bekliyoruz...

Yaşasın bizim de bir etsy'imz var,yaşasın...

ZAMANDAN SIZAN...KIYMET dedi ki...

Dokunduğu herşeyi güzelleştiren şahane kadın..

Zarpandit :) dedi ki...

bembiiiiiii :) ben geldimmm :))) harikasın belki bende yepyeni bir şeyler ekleyebilirim bakalım :)

bembi dedi ki...

Sen de gel Haydins, güzel şeyler olmaz mı :) Hamarat milletiz biz! beğenmene sevindim, teşekkürler ;)

olsun uyuzcadı ne farkeder, sen de haber ver! ;o)

çok teşekkürler Delfina, yaşasın!! :D

sensin o zarif kıymetli arkadaşım benim ;))

Zarpandit hoşgeldin, heyecanla bekliyoruz! ;))