5.01.2009

The Very Hungry Caterpillar

Eric Carl'ın efsanevi kitabı The Very Hungry Caterpillar'ı ilk kez üniversitede illüstrasyon hocamız sayın Mürşide İçmeli'de görmüştüm. Yıllar sonra yurtdışında büyük bir kitapçıda karşıma çıktığında çok heyecanlandım. Gönül isterdi ki devasa boyutlardaki baskısını alayım. Elbette fiyatı ve taşınabilirliğini düşünerek küçük boyuttaki baskısından aldım. Kütüphanemin en değerli kitaplarından biridir. Tüm çocukların görmesini, okumasını ve kitapla oynamasını dilerdim;


4 yorum:

a. gizem dedi ki...

tırtıl mııı?
çook şirinnn gözüküyor!

Elsa dedi ki...

bu benim çocuklugumda en sevdigim kitaplardan biriydi, halam hediye almıştı hatta. ama simdi nerde bilmiyorum, degerini bilememişim herhalde pek çok çocukluk kitabım gibi. keşke saklasaymışım diye üzüldüm postunu görünce.

SERAP dedi ki...

Biz bu kitabı halk kütüphanesinde bulmuştuk.Kızım o kadar çok sevdiki 5 defa(her biri 2şer haftadan) aldık kitabı.Sonrasında da kitap sitelerinde ve kitapçılarda da çok aradım ama bulamadım.Gerçekten çok güzel bir kitap...Hala arıyorum .Belki bir gün bulurum:)

Adsız dedi ki...

Bende anasınıfında bir ingilizce öğretmeniyim. Bu kitabı ve diğer Eric Carle kitaplarını sınıflarımda öğrencilerime okuyup videolarını yada bunlar için hazırlanmış şarkıları izlettiğimde çok hoşlarına gidiyor. Severek ve eğlenerek kullanıyorum. Teşekkürler Eric Carle.