11.02.2009

Zara Spring 2009

Balon etekler ben ilkokuldayken modaydı. Bayılırdım! Annemin bana diktiği minik beyaz çiçekli uçuk pembe balon etek, kendisinin yetenek ve zevkine olan hayranlığımı daha da arttırmıştır! Zara'nın yeni sezon katalogundan iki balon etek seçtim. Sağdaki kombinasyonun sezon bitmeden giyilmesi şarttır!

Çocukların çocuk gibi giyinmesinden yanayım. Sanırım ilk kez yetişkin giyim akımlarının çocuk giyimine uyarlanmasına ılımlı bakıyorum. Eğer sağdaki sandaletin giyimi kolaysa, ne ala! Şalvar da çocuklar için çok rahat olmalı. O zaman diyecek fazla bir şeyim yok! ;)

3 yorum:

GİZEM ŞIVKA PİDECİ dedi ki...

Balon etekleri cok severim vebulmak da zor oluyor(du)

Zara'ya tez gidile

Deniz dedi ki...

Balon etek o sene icat olmuştu sanırım, sen de ondan istemiştin. Annem "Nasıl olur ki acaba?" demişti. Ben kaç yaşındaydım sen hesapla, demiştim ki "anne bir kloş etek keseceksin, içine de dar etek gibi astar.. onun ucunu öbürüne dikeceksin, balon olur boyle" :P Annem (Bu kızın içine cin mi girdi) gibisinden bakmıştı, "bak doğru, aferin kızıma" demişti... Hiç unutmam. O etekli fotodan bulsak da baksak :) Saçlar topuz, Bilge kılıklı :D

bembi dedi ki...

bence de tez gidile gizem :)

ve deniz,
iyi ki benim ablamsın! :D