1.04.2009

WWF

Ne güzel. Hiç bişey yazmama gerek kalmayan birşey yayınlıyorum;



WWF

6 yorum:

Yeliz dedi ki...

çok eğlenceli görünüyorlar:)

MAVİANNE dedi ki...

içim fena oldu benim ama

hayvanları koruyalım,

doğamızı koruyalımmm

çınar dedi ki...

evet hayvanları koruyalım bencede... diğer sitenize yazamadım yorum ama arkadaşlarınıza nikah davetiyesi tasarlamışsınız. bende istiyorum....mümkün mü acaba?

bembi dedi ki...

yeliz, nası eğlenceli buldun anlamadım?

mavianne, wwf sayfasında biz neler yapabiliriz diye bir bölüm var, ilginizi çekebileceğini düşündüm..

çınar, mailimden ulaşabilirsiniz, bengigencer[at]gmail.comi sevgiler!

Zamandan Sızan...KIYMET dedi ki...

çok etkileyici..sözlerin bittiği noktalar.

mosquito dedi ki...

Artık herkesin en azından kendi üzerine düşeni yapması gerekiyor.İnsanlar duygusuz,acımasız bir yapıya büründüler.Doğaya ve hayvanlara zarar vermeyelim..