7.06.2009

Son Ders

Dünyadaki herkesin izlemesini isterdim;



8 yorum:

Prima Donna dedi ki...

Bunu paylaşmak istiyorum çok güzelmiş gerçekten. şu anki ruh halime ilaç gibi geldi saol.

bembi dedi ki...

buna sevindim. umarım her izleyene iyi bir şeyler katar.. ;)

Adsız dedi ki...

"hayat insana,insanlardan nefret etmeyi ögretiyor" cümlesi gecen bu film ayrıca hiç birşeyi ertelememeyi de ögretiyor.bütün gerçekler içiçe..

Deniz dedi ki...

Ben de izlemiş ve çok etkilenmiştim. Her cümlesi çok anlamlı, ders almaya değer.

Ghetto dedi ki...

bu vidyoyu izleyeli çok oldu, ilk izlediğimde etkilendim, ikincisinde sadece izleyip vidyoya yorum yapan insanların çelişkileri gözüme ilişti, üçüncü izlediğimde ise sadece yapılan yorumların basiretsizliğine takılmıştım, artık izlemiyorum bu vidyoyu zira gördüm ki, izleyerek, okuyarak değil yaşayarak öğrenmek daha etkili, hoş yaşamayı dahi beceremeyen insanlarla dolu bir dünyada yaşıyoruz. Çelişki.

mosquito dedi ki...

Çok etkileyici..Kendimi sorgulamam gerektiğini farkettim..

daphne dedi ki...

demek ki bi daha sızlanmıyoruuuz..en son sızlanmalarımdan sonra gerçekten iyi ders oldu bana! :)

zembunia dedi ki...

buna bayildim, gercekten harika bir ders... icimde birseyler hareket etti, umarim kisa surmez.
paylastigin ici tesekkurler bembicim...