27.07.2009

Paşabahçe sayesinde Çin malı porselenlerle aramdaki tedirgin ilişkiye son verdim.

10-15 yıl öncesinden kalma, altında Made in England yazan kupalarıma duyduğum sevgi hiç eksilmedi. Lakin sayıları az olduğu için evdeki ihtiyacı karşılayamıyorlar. Paşabahçe sayesinde Çin malı porselenlerle aramdaki tedirgin ilişkiye son verdim. Babannem'in evinde gördüğüm, görür görmez "Ah, bu da kesin IKEA'dır!" dediğim cam kupalardan satın aldım. Camlar, Türk'ler, Paşabahçeler, sağlıklılar, tombikler, kalınlar ve benim için yeterince büyükler.

4 yorum:

Flame dedi ki...

Bende de var bunlardan. Çok sevimli bence de ve de sağlıklı tabi :)

gulley dedi ki...

Bengicim 300 cc lik olanı seçmişsin :))

çınar dedi ki...

çok beğendim ben güzel cam kupa bulmakta zorlanıyordum sağol

aslı dedi ki...

Ben de çok seviyorum bunları, özellikle de ortadakiyle çay içmek ayrı bir keyif...