26.08.2009

Max Factor False Lash Effect Mascara


Yılbaşında Max Factor siyah False Lash Effect Mascara hediye gelmişti hani bahsetmiştim. Yıla nasıl başlarsanız, öyle devam edermiş ya.. Ne olursa olsun rimelsiz dışarı çıkmayan ben, onu bitirdim, yenisini aldım, onu da bitirdim, yenisini aldım! Üşenip rimelimi silmeden uykuya daldığım oldu. Sabah akmamış dağılmamış, sanki yeni sürülmüş gibi uyandım. Yılbaşı hediyem sayesinde beni hiç mutsuz etmeyen bir maskaram oldu! Tekrar teşekkür etmek, varsa yeni ürünleri denemek isterim! Hihihi!!

Max Factor Max Factor

2 yorum:

Ayse dedi ki...

Daha bu sabah çok da memnun olmadığım MAC rimelimin bittiğini fark edip iyi bir rimel söylese de biri ondan alsam diye düşünmüştüm. Süper oldu! :)

bembi dedi ki...

tatil Ayşesi :) Mac'de de ihtiyacına yönelik bir çok seçenek var aslında ama dolgun kirpik istiyorsan kesinlikle tafsiye ederim. ;)