8.10.2009

Tekrarlarından kaçınınız.

Neden mi az yazıyorum? Hem iş güç hem de fena halde sıkıldım. Tüm vitrinler aynı. Zımbalar, siyahlar, koyu griler, ekoseler.. Tamam çok havalı ama geçen sene bitmemiş miydi bunlar? Ve neden hala herkes sıfır beden olmak zorundaymış gibi bir dayatma var? Doğayı çağrıştıran hiç birşey yok neredeyse. Renkler, yumuşak kumaşlar, desenler, kıvrımlar? Çok yapay ve gerçekten çok sıkıcı! :) En rahat ve güzel kombinasyon bu, o da her vitrinde var. Zaten ben taşlanmış kot giy-mem!

2 yorum:

Kare Kedi dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum!
duygularıma tercüman olmuşsun resmen :)

dstyle dedi ki...

belki biliyorsundur mağazalar hemde o çok alışveriş ettiklerimiz, elbiselerin kalıplarını 40 etiketlerini 38 yapıyorlar ki hanımlar daha bi severek alsın 38 36 tabiki,bu 36 beden olmayan yaşamasın havası boşuna değil yani:)) ayrıca ben buraya ilk defa bakıyorum bu buloga :))