13.11.2009

Markafoni'den Lock & Lock

Markafoni'den Lock & Lock ürünleri aldım en son. Eşime ve yiğenime de piknik setini andıran minik beslenme çantaları ve buzdolabım için bir sürü saklama kabı. Kocaman bir paketle geldiler, şimdi kullanımdalar. Herkese öneririm.

Lock & Lock
Lock & Lock
Beni mutlu eden internet alışverişlerime zaman zaman yer veriyorum. Bu da onlardan biri oldu! Dilerseniz Markafoni' ve Limango'ya bengigencer[at]gmail.com mail adresimi referans göstererek üye olabilir, indirimli alışverişlerden faydalanabilirsiniz. Herkese iyi, avantajlı alışverişler dilerim. ;)

MarkafoniLimango

5 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

güle güle kullan canım
hepsi süper görünüyor

banu dedi ki...

selam , bende markafoniyi çok duyuyordum ama üye olamamıştım,sizin mail adresinizi referans göstererek üye olmak istedim ,referans ile üyelik kısmına sizin mailinizi yazdım fakat böyle bir kullanıcı bulunmamaktadır diyor,acaba bir yanlışlık mı var?ben mi yanlış yapıyorum? teşekkürler.

bembi dedi ki...

sitenin yoğunluğundan olmuş olabilir belki banu. bengigencer@gmail mail adresimle alışveriş yapiyorum. yeniden deneyin lütfen ;)

Adsız dedi ki...

merhaba bende sizi referans gösterdim ama kayıtlı kullanıcı değil dedi

bembi dedi ki...

merhaba, bazen öyle yapıyor malesef ama tekrar deneyince düzeldiğini söylüyorlar. bengikaya gmail ile de deneyebilirsiniz ;)