30.12.2009

Markafoni'den gelenler

Titrekkelebek bana bir aydır yazmıyorsun diye yorum bırakmış. Sahiden bir ay olmuş mu! Ne zamandır Markafoni alışverişlerime yer vermek istiyordum. Fırsat bu fırsat. Önce Hecha güveçlerim geldi. Çok sağlıklı çok pratik ve çok minikler! Ben çok sevdim.

Bugün de Sally Hansen ürünlerim geldi. İnternette aldığım tüm ürünlerin fotoğraflarını bulamadım. Oje sürmeye bayılıyorum ama hiç düzgün kullanamıyorum. Ne kadar dikkat etsem de ya kurumadan bozuluyor ya da kuruduktan hemen sonra. Aldığım bu ürünler sayesinde daha verimli oje kullanımı beni bekliyor. Ürünleri ezcanelerde de bulabilirsiniz. Tabii eğer kapanmayacaklarsa :(


Dilerseniz Markafoni' ve Limango'ya bengigencer [at] gmail.com mail adresimi referans göstererek üye olabilir, indirimli alışverişlerden faydalanabilirsiniz. Herkese iyi, avantajlı alışverişler dilerim. ;)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,
mail adresini referans verdim ancak ,kayırlı değil mesajı aldım Markafoni'den.
Sizce ben mi beceremedim ?
Aylin

bembi dedi ki...

bazen yoğunluk nedeniyle öyle olabiliyor. tekrar denerseniz kabul edecektir. veya mailinizi gönderin, ben davetiye yollayayım? :)

Bijuteri dedi ki...

Teşekkürler!