16.01.2010

John Frieda ve Mario Badescu

Markafoni'den aldığım yeni ürünler geldi. Memnun kaldığım için paylaşarak ve önermek istedim. İlki merak ettiğim ve bir süredir almak istediğim John Frieda marka ince telli saçlar için şampuan ve bakım kremi. İnce telli düz saçlara sahip olanlar bilirler, hacim vermek ne kadar zordur. Bu şeffaf ve az kokulu ürünleri ben çok sevdim. Herkese öneririm.

İkincisi ise yine merak ettiğim, ünlülerin de kullandığı Mario Badescu markasından hassas ciltler için dinginleştirici maske. İlk uygulamada bile etkisini gösterdi.

Dilerseniz Markafoni' ve Limango'ya bengigencer[at]gmail.com mail adresimi referans göstererek üye olabilir, indirimli alışverişlerden faydalanabilirsiniz. Herkese iyi, avantajlı alışverişler dilerim. ;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

valla harika bir blog yapmışsınız tebrik ediyorum :))...sizden bi yardım rica ediyorum şuna benzer yağlıboya ürünler arıyorum bunlar iyi ama biraz pahalı benim için, verecek param yok,

http://www.tablocu.com/abstract_parcali_yagliboya_t/the_time_travels_yagliboya_tablo/resim/1677/

yardımcı olursanız çoook memnun olurum..

sevgiler

Bahar Soysal