6.05.2010

Minderli tepsi

İnternetten alışveriş yapmayı seviyorum ben. Kargocular artık gidip de teslim alamadığım paketleri geri göndermiyorlar, bir sonraki paketle birlikte tekrar teslimata getiriyorlar :) En çok Markafoni'den alışveriş ediyorum. Limango, Trendyol ve Outletim onu takip ediyor.

Markafoni
En son Funny Design'dan altı minderli tepsilerimizi satın aldım. Evdekileri üç senede epey eskittik. Çünkü bu tepsiler yüzünden neredeyse hiç masa kurmuyoruz. Şimdi de Sigg marka su mataralarımızın gelmesini bekliyorum!

Dilerseniz Markafoni, Limango, Trendyol ve Outletim alışveriş sayfalarına bengigencer @ gmail.com mail adresimi referans göstererek üye olabilir, indirimli alışverişlerden faydalanabilirsiniz. Herkese iyi, avantajlı alışverişler dilerim. ;)

6 yorum:

Bir kadın dedi ki...

Aynı tepsinin balıklısını aldım, çok sevdim.

Outletim'den açıldığından beri aışveriş yapıyorum. Bir kez bile problem yaşamadım, çok başarılılar. Özellikle müşteri hizmetleri konusunda.

Markafoni'den de alışveriş yapıyorum sürekli. Ürün gamı, kalitesi vs çok iyi. Ancak müşteri hizmetleri korkunç. Cevap gerektiren hiçbir maille ilgilenmiyorlar. Neden müşteri hizmetleri birimi kurduklarını anlamıyorum, çalıştırmayacaklarsa! Bir de şu sıralar kargoları sürekli gecikiyor. Kampanya bittikten 15 gün sonra elime geçen ürün oldu.

Limango'yu da kullanıyorum. Ürün kalitesi Markafoni kadar iyi değil, indirimlerin bazıları pek gerçekçi değil ancak Markafoni'de bulamadığım enteresan ürünleri bulduğum için seviyorum. En son Bujo'nun iki yastık kılıfını sipariş ettim. 26 nisanda sipariş ettiğim ürün 4 mayısta geldi. 1 mayısta siparişini verdiğim yastık kılıflarını ise bekliyorum. Müşteri hizmetleri konusunda Markafoni'ye on basar, ne yazık ki.

bembi dedi ki...

Markafoni müşteri hizmetleriyle hiç sorunum olmadı. Hemen cevap verip hep yardımcı oldular. Böyle sorunlar yaşamınıza üzüldüm :/

Keddy dedi ki...

merhaba,
el emeği ürünlerimi listelediğim keddynin dükkanı açıldı, beklerim

http://www.keddynindukkani.blogspot.com/

rainforest dedi ki...

Sigg marka mataranız geldi mi..ben de markafoniden aldım oğlum için ve çok sevimliydi... :)

bembi dedi ki...

eveet geldiler çok sevdim ben de! güle güle kullanın ;)

Ceylan dedi ki...

sayende ben ve sirketti pek cok arkadasimi muptelasi yaptik! calisanlar icin super hizmet.bir de gec gelmese keske ama herseyin bir bedeli var tabii ! sevgiler bembicim..