26.12.2010

Bebak Acı Badem Sütü

Bebak Acı Badem Sütü bana annemi, uzun çan eteklerini, permaları yani çocukluğumu hatırlatıyor. Şimdi anne oldum ve günde sayısız kez ellerimi yıkıyorum. Öyle ki ellerimde oluşan çatlaklar ince ince kanıyor. Kuruluk dinmiyor. Krem sürsem bir sonraki yıkamada sabun köpürmüyor. Anneme gittiğimde elime Bebak Acı Badem Sütü sürünce dank etti. Kesinlike aradığım şey bu! Sürdüğüm anda cildim emiyor, nemleniyor. Elimi yıkadığımda sabuk köpürüyor fakat elimin yumuşaklığı gitmiyor. Ellerim kanamıyor da artık. Hele bu soğuk havalarda. Sahiden, bunca zamandır neden saklanmıştın benden?

Ne varsa eskilerde, klasiklerde var :)

4 yorum:

lastikli sözler dedi ki...

nereden bulabiliriz ki?

bembi dedi ki...

Eczanelerde, bazı marketlerde ve Watsons mağazalarında bulabilirsiniz :)

modaturken dedi ki...

özellikle hamilelikte cilt ihtiyaç duyuyor çok...

müjgan dedi ki...

sizi ara sıra okuyordum önceden bazı nedenlerden sonra okuyamadım geçenlerde tekarar okumaya başladım benim için altın değerinde bir bilgi paylaşmışsınız size her gece nasıl dua ediyorum bilemesiniz aynı dertten bende acı çekiyorum ellerim devamlı özellikle kışın çok hassaslaşıyor kızarıyor bende gündüzleri krem yağlı olduğu için sürmüyordum yatmadan önce elime abartmıyorum bir yemek kaşığı krem sürüyor sonrada elime eczaneden aldığım penye beyaz eldiveni giyidirip öyle yatıyordum yatak yağlanmasın diye ama şimdi sizin bilginiz sayesinde eldiven derdinden kurtuldum bebak kremi sürüyorum işin gücün rast gele bu bilgileri insanlarla paylaştığın için diye dualarımı göderiyorum püf noktalar ve yararlı bilgileri paylaşırsanız sevinirim sağlıcakla kalın.