28.02.2011

Bebek alışveriş siteleri



İnternetten alışveriş yapmayı ne kadar sevdiğimi hep söylüyorum. Benim için rahat, çabuk ve ekonomik. Son aylarda alışverişlerim genelde bebek ürünleri ağırlıklı. Özellikle de avantajlı bebek alışveriş sitelerinden. Bu adresleri öneriyorum; Unnado, Markabebe, Limangokids ve Paramini. Üye olmak için bengigencer at gmail.com mail adresimi kullanabilirsiniz. Markabebe'de kullanıcı adım bengigencer. Umarım herkes alışverişlerinde benim kadar memnun kalır :)


Bir de henüz alışveriş yapmama ramen ilgimi çeken Halens var. Bebek ürünleri olduğu gibi çocuk, kadın, erkek ve ev ürünleri de var. Aklıma geldikce başka site önerileri de yapmaya devam ederim. Böyle devam edersem bu blog bebek bloguna dönüşecek. En iyisi yeni bir blog açmak :)

9 yorum:

CHROMA dedi ki...

markabebe'de üye adın nedir? e-posta adersini yazınca "16 karakterden fazla olamaz" diye uyarı veriyor o_O

bembi dedi ki...

onu atlamışım, bengigencer :)

Adsız dedi ki...

Merhaba;

Name it Kids çocuk ürünlerini www.giymix.com da bulabilirsiniz, 9.90 TL den başlayan fiyatlarla...

cihan dedi ki...

paylaşım çok yerinde olmuş ellerinize sağlık..kaba yem

Floydian dedi ki...

Of kıyafetleri çok güzel biri bana hediye alsaya burdan : http://www.facebook.com/pages/NG-STYLE/178635438824045?sk=wall

modaturken dedi ki...

önemli bilgiler gerçekten... çocuk olunca bunları bilmek lazım...

Bijuteri dedi ki...

Name it Kids mevcut mu hala peki Giymix'te?

babypup dedi ki...

BEN TUZLADA 5 KATLI BABYPUP ADI ALTINDA BİR BEBEK MAĞAZASINDAN ALIŞVERİŞ YAPTIM ÇOK MEMNUN KALDIM DENEYİMLİ PERSONELLERİ VE ÜRÜN ÇEŞİDİYLE OLDUKÇA MÜKEMMEL ANNE ADAYLARINA TAVSİYE EDERİM

aktass dedi ki...

Tuzla Babypup mağazasında chicco nun güzel çeşidi var bütün anne adaylarına tavsiye ederim